Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Die rechtsboven heb ik nog een hele tas vol van....de shising crackersIk kan het me nog heel goed herinneren, ik was een jaar of 7/8 oud. De dag na de jaarwisseling 's ochtends vroeg op pad om te kijken naar al het afgeschoten vuurwerk. Schijnbaar leek het me toen een tof idee om alle labeltjes van kanonslagen te gaan verzamelen. Niet verwacht dat ik hier zoveel jaar later met dusdanig veel sentimentele waarde naar terugkijk. Wellicht roepen deze labels bij jullie ook wat nostalgische gevoelens op.
Bekijk bijlage 1822118Bekijk bijlage 1822119Bekijk bijlage 1822120Bekijk bijlage 1822121
Mooi sfeertje, snap nu ook dat je zo veel op beeld hebt
Ik kan het me nog heel goed herinneren, ik was een jaar of 7/8 oud. De dag na de jaarwisseling 's ochtends vroeg op pad om te kijken naar al het afgeschoten vuurwerk. Schijnbaar leek het me toen een tof idee om alle labeltjes van kanonslagen te gaan verzamelen. Niet verwacht dat ik hier zoveel jaar later met dusdanig veel sentimentele waarde naar terugkijk. Wellicht roepen deze labels bij jullie ook wat nostalgische gevoelens op.
Bekijk bijlage 1822118Bekijk bijlage 1822119Bekijk bijlage 1822120Bekijk bijlage 1822121
Lekker buurtje dit hoor
Dat handschrift ookIk kan het me nog heel goed herinneren, ik was een jaar of 7/8 oud. De dag na de jaarwisseling 's ochtends vroeg op pad om te kijken naar al het afgeschoten vuurwerk. Schijnbaar leek het me toen een tof idee om alle labeltjes van kanonslagen te gaan verzamelen. Niet verwacht dat ik hier zoveel jaar later met dusdanig veel sentimentele waarde naar terugkijk. Wellicht roepen deze labels bij jullie ook wat nostalgische gevoelens op.
Niet slecht hoor toffe producten staan er tussen!!budget collectiefoto 2024/2025
Bekijk bijlage 1822192