Recente inhoud door Pointer

  1. Pointer

    Gemeentelijke Vuurwerkwedstrijd

    En hoe werkt dit in een gemeente met alleen kleine dorpen? Dan rijd een jury van dorp naar dorp?
  2. Pointer

    Vuurwerk protest 22.00 uur

    Verbod is er, verandert niet, ook niet door vanavond wat af te steken. Gewoon met oud en nieuw doen. Daarbij hoort het. Signaal van onvrede zal dan ook duidelijker zijn.
  3. Pointer

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Dit! 31-12 blijft van ons, en net wat je zegt, gewoon stoken is hét signaal naar Den Haag hoe jij over het verbod denkt. Op Hawaï lukt ze dit ook al jaren en dat is een eiland op bijna 4000 km van de vaste wal.. 😀
  4. Pointer

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    De VVD, met hun drie keiharde voorwaarden. Het is ook nu weer duidelijk geworden hoe die partij functioneert, rechts lullen, links vullen. Stelletje deugers zijn het.
  5. Pointer

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Iets met vertrouwen in de politiek
  6. Pointer

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Check. Heb allemaal lak aan dit schijnverbod, en doe op 31/12 je best om op 1-1 in het nieuws te krijgen dat een verbod niet werkt. Dat is de ultieme manier om als Jan met de pet Den Haag een middelvinger te geven.
  7. Pointer

    De jaarwisseling met een verbod..

    Het is zeker zuur als je door iemand getipt bent en er daardoor aangeklopt wordt. Daarom moet je niet opvallen en zeker niet de suggestie wekken dat je thuis wat hebt liggen.
  8. Pointer

    De jaarwisseling met een verbod..

    Zomaar politie aan de deur?
  9. Pointer

    De jaarwisseling met een verbod..

    De politie gaat overbelast worden als er n.a.v. afsteken cat 1 massaal gebeld gaat worden. Het afsteken van vuurwerk zal geen prioriteit hebben. Veiligheid, geweld etc. ,daar zal het om draaien. Voor oud en nieuw niet opvallen, dan kan je in de meeste gevallen gewoon je ding doen op...
  10. Pointer

    De jaarwisseling met een verbod..

    Doe niet zo paniekerig, je hebt heus niet zomaar politie aan de deur
  11. Pointer

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Dit soort kan niet anders.. veel van deze mensen zitten in NL op belangrijke posten. Denken en voeren uit vanuit hun eigen gelijk/overtuiging, ook al staat het haaks op de werkelijkheid.
  12. Pointer

    Dooft jouw kaarsje langzaam?

    Dit is de juiste instelling, vooral het eerste deel. Gewoon, zoals je zegt, cat. 1 en 2 door elkaar blijven gebruiken en zo de traditie levend houden. Als dat massaal gebeurt, zijn de koppen in het nieuws op 1 januari in ons voordeel: “Verbod werkt niet.” Terugdraaien zal niet zomaar gebeuren...
  13. Pointer

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Gewoon geen schade veroorzaken. Net zo stoken zoals je altijd gedaan hebt.. 😉
  14. Pointer

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Kan idd alleen als er sprake is van een heterdaadje.. of iemand die tegen je getuigt. De politie kampt met onderbezetting en zal daarom rond oud en nieuw vooral prioriteit geven aan veiligheid, agressie/vernieling en zwaar vuurwerk. Daarmee wordt de pakkans gewoon klein als jij goed...
  15. Pointer

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Verwondingen veroorzaakt door goedgekeurd f2 siervuurwerk wat werd afgestoken, vast en zeker..
Back
Bovenaan