Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De tegenpartij nog meer reden geven is niet echt meer aan de orde he. Als je nu nog denkt dat je je moet houden aan bepaalde zaken zodat je als liefhebber je credits hebt, die vlieger gaat niet meer op.
Er is een verbod, doe wat je wilt en ook vooral niet wilt.
Een vuurwerkprotest op een dag...
Wat heeft een ontheffing voor nut als dit eigenlijk niet écht is te krijgen?
Kost wel wat jaren om echt zogenaamde vuurwerkclubs op te richten lijkt me.
Ik heb het geluk dat ik ook dit seizoen weer in een winkel mag gaan werken. Daar haal ik nog enorm veel positieve hobby energie uit. Dat is ook wel wat meer de focus geworden dan de oudjaarbeleving zelf. Al die mensen in opbouw tot de piek van de laatste dagen aan hun vuurwerk helpen.
Daar heb...
Het is niet allemaal vergelijkbaar met hoe wij het nu kennen, maar er is vuurwerk te koop in bijna alle Europese landen. De meesten het hele jaar door. Goedgekeurd, veilig consumentenvuurwerk.
Er zijn altijd mogelijkheden de komende jaren.. voor degenen die willen.
In belgie is alles al ingekocht en rond voor dit verkoopjaar. Vermoed niet dat het zo'n vaart zal lopen. De media daar schrijft ook al jaren dat hetzelfde jaar nog de verkoop in baarle-hertog stopt.