Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Nee bijna nooit, ik onthoudt steeds minder vaak de dingen die ik droom. Maar heel af en toe, en dat hoeft niet perse in december te zijn, droom ik over vuurwerk.

Ja dat heb ik wel ieder jaar
Hoe dat kan weet ik niet maar ik heb dat meestal rond de Augustes maand .
Het lijkt wel alsof er een tijd klokje in mijn hoofd zit die opmerkt dat het na jaar er aan komt .
IK hoef daar niks voor te doen dat gebeurt in mijn onderbewust zijn .

Ik droom wel eens over vuurwerk ja. Maar droom zelf ontzettend veel maar dan ook over vanalles wat ik heb meegemaakt, soms van de dag ervoor, soms van jaren terug. Dat dan ook allemaal weer gecombineerd ja. Zo heb ik ook wel eens gedroomd dat het oudejaarsdag was en geen vuurwerk had:shocked:

Ieder jaar weer komen de dromen de laatste week van het jaar. Ik droom dat ik oud en nieuw gewoon volledig mis of dat ik geen tijd heb om mijn vuurwerk op te halen. Inmiddels is het al wel zo dat ik in de droom al weet dat ik droom.

Nee, eigenlijk nog nooit over gedroomd. Wel veel van wakker gelegen, maar dat is dan weer en ander verhaal. Ook heb ik elk jaar dat ik op de ophaaldagen met een schrik wakker wordt en denk dat ik me verslapen heb, om er vervolgens achter te komen dat ik nog 2 uur mag slapen.

Ieder jaar weer komen de dromen de laatste week van het jaar. Ik droom dat ik oud en nieuw gewoon volledig mis of dat ik geen tijd heb om mijn vuurwerk op te halen. Inmiddels is het al wel zo dat ik in de droom al weet dat ik droom.

herkenbaar, je voelt je wel flink opgelucht als je wakker word haha.

Al een paar keer gehad,afgelopen tijd. Maar dat valt wel te verklaren. Kijk wel regelmatig een compilatie,en check de filmpjes van Fireworks For All regelmatig op hun kanaal,of er nog updates zijn. De Nieuwe producten van Evolution,ook al een kleine tijd online. En voor het slapen gaan,nog wat eten. Dan wil het wel,qua levendige dromen,en dus ook met vuurwerk.

Dit komt mij heel bekend voor. Ik heb meestal dat ik op 31 december denk om kwart voor 5 shit ik moet nog vuurwerk halen en op het moment dat ik bij de vuurwerkwinkel ben is die net gesloten:)

Hoe verder in het jaar, hoe vaker er slechte nachten komen hier. Soms blijf ik maar denken wat nou de juist volgorde is, of er nog iets budget bij kan, hoe de dag zal verlopen. Dus regelmatig slechte nachten hierdoor.

Maar ook af en toe komt de welbekende 'droom' voorbij dat je niets hebt en alle winkels al gesloten zijn.

Ik heb wel eens over vuurwerk gedroomd. Ik had gedroomd dat het oudjaar was en dat ik geen vuurwerk had en de winkels dicht waren. Was meer een nachtmerrie dus.

Lucide dromen? Dat lijkt me vet :yes: verder is deze droom zo herkenbaar!

Soms val ik wel met die gedachte in slaap maar gaat de droom heel ergens anders over. Die echte dromen zoals vroeger dat ik er 24/7 mee bezig was zijn er niet meer maar het gaf wel altijd een speciaal gevoel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan