Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 14909
Artikelnaam: Color Carnival
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 108 - COMPOUND
Effectomschrijving: Houd je van dikke tails met gave kleuren is dit een must have.
Geen bombettes in de lucht maar een sierlijke tail box voor mooie rustmomenten in een show.

Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 189,95

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo_vuurwerk.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een box is met dikke tails als die ene 19 schots cake uit het BA, dan beloofd het wat :)

Een goede tailbox kan nooit kwaad, ben ontzettend benieuwd naar de prijs. Hopelijk gaat die niet tegenvallen.

Oehlala, zeer benieuwd naar deze box. Als de tails net zoals de Sunbeam cakes en 1e cake van Winternight zijn, dan komt het vast goed. Hopen op het beste :)

Ben zelf erg fan van tails, dus dat stemt mij uitermate tevreden. Afgelopen jaar ook een Sunbeam cake gehad, was erg goed. Hoop dat de prijs goed te doen is, dan is dit ook weer een kanshebber!

Wilde sunbeams in me project stoppen maar als deze prijs goed is ga ik voor deze in mijn project.

Idd zoals ik ook al aangaf als de kleuren hiervan net zo helder zijn als het blauw in de Sunbeam 1 dan is dit echt een musthave voor de pyro's naar mijn mening :thumbup:

Dit kan hem nog wel eens gaan worden. Tails in meerdere kleuren. De Sunbeam 1 maar dan niet alleen met blauwe, maar ook rode en groene tips? bijv.?

Vind hem zo op film echt gruwelijk overkomen. Dikke tails en mooie kleuren. Hoewel ik echt veel van tails hou, vind ik wel dat hij nu wel heel snel voorbij is.

Back
Bovenaan