piper_oo-kiw
VWC lid
Chengdu en de Brazilian Box 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Twee jaar geleden zijn wij voorzichtig begonnen om wat Pangu artikelen in ons assortiment op te nemen.
Dit is goed bevallen!Ook de reacties op internet zijn niets dan lovend.
Voor dit zijn wij dan ook van plan om het Pangu assortiment uit te breiden. Hoogst waarschijnlijk gaan we dit koppelen aan een aantal Freak-acties, speciaal voor de echte fans!
Graag gebruiken wij het advies van deze echte fans;
Dit staat nu op onze lijst. Wat moet hier absoluut nog bij komen volgens jou?
Nanjing
Mount Lu
Kylin
Vermilion Bird
Black Tortoise
Yellow River
Twister
Gangster
Garden Party I
Garden Party II
Garden Party III
Smash Box II
Smash Box III
Colorful City
I've got the power!
Tropical Night
Alvast bedankt!
www.VuurwerkOutletGelderland.nl
Bedankt voor de reacties!
En zijn er dan producten uit mijn lijstje die we weg zouden kunnen laten?
Beter gezegd; Wat zou de top 15 van Pangu zijn?
Cakeboxen:
Garden Party 1
Garden Party 2
Garden Party 3
Smash box 1
Smash box 2
Smash box 3
Colorful City
On the Beat
Brasilian box
Dikke cakes:
Yellow River
Mount Song
Mount Lu
Some Like it hot
Piranha
Copacabana
Waikiki
Tropical Night
I've got the power
Vraag !!!!!!
Ik ben op zoek naar een smash box 1 en een garden party 1 maar en er is altijd een maar.. Ik zoek productiejaar 2015 zijn die nog ergens in Nederland???
Is natuurlijk een rare vraag maar ach je kan het altijd proberen.
Ik weet hier in de buurt wel n smash box 2016, met mn plaatsnaam nuff said, lijkt me, mag geen reclame doenVraag !!!!!!
Ik ben op zoek naar een smash box 1 en een garden party 1 maar en er is altijd een maar.. Ik zoek productiejaar 2015 zijn die nog ergens in Nederland???
Is natuurlijk een rare vraag maar ach je kan het altijd proberen.
Op 1 oktober is de winkeliersdemo van Pangu. Ik ben benieuwd wat er geschoten gaat worden, aangezien er werd gezegd dat er geen nieuwe producten komen.
Op 1 oktober is de winkeliersdemo van Pangu. Ik ben benieuwd wat er geschoten gaat worden, aangezien er werd gezegd dat er geen nieuwe producten komen.
Iemand die al weet waar en hoe laat. Is mijn vrije avond en om de hoek.