Scala 25C

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: FC30-25-19
Artikelnaam: Scala 25C
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Mächtige 25*Schuss Batterie von Funke, die Scala 25C*, immer mit richtig lautem Titansalut-Zerleger. Effekt: White glittering tail to white strobe willow with titanium burst,
Red glittering tail to red strobe willow with titanium burst, Green glittering tail to green strobe willow with titanium burst, Gold glittering tail to Gold strobe willow with titanium burst. *

Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: nnb
Kaliber: 30mm
Richtprijs: €35,95 [2017]
Kartoneenheid: 4/1

Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

Laatst bewerkt:
Mooie willow bak, echter de prijsverhouding met andere Funke producten en die van NL vs Duitsland is compleet verdwenen.

Mooie willow bak, echter de prijsverhouding met andere Funke producten en die van NL vs Duitsland is compleet verdwenen.

hoe bedoel je dit precies kerel? adviesprijs is toch vergelijkbaar met kwalitatief hoogstaande 500 grammers in nederland? en dan met 25% te scoren bij zena bijvoorbeeld?

Mee eens. Kwalitatief gezien kan deze heel goed mee met de betere 500 gram cakes uit Nederland. Ook al is de prijs aan de hoge kant hiervan gaat altijd wel wat korting (in Duitsland 10%, in België 25%) dan is de prijs goed te doen naar mijn mening. Zeker wanneer je voor kwalitatief beter vuurwerk kiest boven 'meer van minder' dan is Funke Fajerwerki echt een prima importeur! Niet alleen de Scala cakes maar ook Fermata en natuurlijk Funkenweide blaast menig ander product omver!

hoe bedoel je dit precies kerel? adviesprijs is toch vergelijkbaar met kwalitatief hoogstaande 500 grammers in nederland?

Dat is wat ik bedoel, dat de prijs vergelijkbaar is met de Nederlandse. Terwijl ik toch gewend ben dat de Duitse prijzen meestal een stuk lager liggen.

Dat is wat ik bedoel, dat de prijs vergelijkbaar is met de Nederlandse. Terwijl ik toch gewend ben dat de Duitse prijzen meestal een stuk lager liggen.

Dat is de middenmoot en onderklasse zeker. Ook in de betaal je voor het hoogste segment het meeste

Dat klopt. Duitsland heeft een status gekregen door het goedkopere assortiment uit de supermarkten maar daarnaast is er een groot aanbod met duurdere cakes van Blackboxx, Xplode, Funke, Lesli etc.

Back
Bovenaan