Aanhoudingen na posten van filmpjes zwaar vuurwerk.

Ik ken Dennis ook en ook ik ben op de hoogte, maar dat zou dus betekenen dat je stempel die je ooit hebt opgelopen nooit meer kwijt raakt en je dus niets meer mag zeggen ?

Uiteraard mag meneer PyroMoviesHD een mening hebben en die uiten. Mensen waarschuwen? Prima.

Maar die schijnheilige toon schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, zeker bij de mensen die weten welke fratsen meneer zelf uithaalde.

..........

Ik ken Dennis ook en ook ik ben op de hoogte, maar dat zou dus betekenen dat je stempel die je ooit hebt opgelopen nooit meer kwijt raakt en je dus niets meer mag zeggen ?

Zo zit het hier in elkaar Arjan. Ik mag nooit meer wat zeggen want ik heb ooit een keer 32 uur in een bejaardenhuis moeten werken voor 1 COBRA, ja u leest het goed...1 stuks!!
Maar tegelijkertijd kan iemand die 12 inch in beschonken toestand met de hand(!!!) staat te schieten hier gewoon roepen dat ik irritant ben. Hoe bedoel je met 2 maten meten? Maar ja, ik ben degene die de knuppel in het hoenderhok durf te gooien en tja, dan ben je nou eenmaal de sjaak.

Heren, zullen we weer ontopic gaan en het vooral gezellig houden?

Ik ben niet bekend met het verleden, en als crew wordt daar (op berispingen na) ook niet naar gekeken. Elkaar persoonlijk aanvallen en klasseren op het gebied van eventueel illegale praktijken is simpelweg niet bevorderend voor de sfeer. Of voor wat dan ook eigenlijk. Ik verwijder niets, maar laten we het weer hebben over de inhoud zonder elkaar door het slijk te halen.

Back
Bovenaan