[WINNAAR 2017] Beste CAKE t/m 300 gram van 2017!

Salute 16 van China Red.
Enige wat ik had van Vuurwerkmania was wel top en dat was de Monster Ride, echt een koopje!

Op nummer 1 staat voor mij de Monster Ride. Dit was het eerste artikel dat ik aanstak en de toon was meteen gezet. Ongekend grote boeketten en de burst is ook heel erg goed. De blinkers blijven mooi hangen en in combinatie met het goud is het gewoon erg geslaagd.

Op nummer 2 staat nog een budgettopper en ook deze cake dit jaar voor het eerst in de collectie gehad, namelijk de Heavy Legend 16 sh. Dit is echt kwaliteit, klein kaliber, maar wat een uitwerkingen. Ik vond de sierboeketten met witte blinkers en blauwe lichtkogels erg groot en bleven lang branden. De salutes zijn ook goed en maken deze geweldige cake helemaal af. Het tempo is al goed, maar met 2 tegelijk was dit een feestje en iedereen was versteld dat het uit zo'n klein stukje vuurwerk kwam en al helemaal voor die prijs.

Eervolle vermelding gaat dit jaar naar de Concerto Rosso van Wolff. Ik vind dit één van de beste fluitcakes. Erg schelle fluit die gecombineerd met een mooie staart erg hoog de lucht in schiet. De burst in combinatie met het boeketje maakt hem helemaal af. Al jaren een topper en hoop dat we er nog velen jaren van kunnen en mogen genieten.

1- Evolution Sparkles (kocht hem bij een openingsactie, en dacht echt hoe kan dit voor deze prijs?)
2- Vuurwerkmania Monster Ride (echte budgettopper)

We hebben al ontzettend veel stemmen binnen gekregen op de 4 polls, maar hierbij nog even een herinnering; Heb jij nog niet gestemd?! Doe dat dan snel en maak kans op een geweldige vuurwerkprijs!Stemmen kan nog maar 2 dagen, namelijk t/m 31 januari.

Heb niet heel veel kleine cakes gehad dit jaar, maar ga toch voor de Heavy Legend 16s van Rubro. Gave combinate van blauw met blinkers, ti-salutes en een prima finale. Wanneer je ook nog eens de prijs meeneemt (7,50 in de voorverkoop) echt een toppertje!

De Rubro Monster Ride, ook heel laag in prijs en een topper. En dan nog de Heavy Legend 16. Wolff en Vuurwerktotaal had ik niet echt kleine cakes van helaas.

Dit jaar zijn er weinig nieuwe producten bij gekomen in deze categorie die écht de moeite waard zijn. Maar gek genoeg zijn er wel oude bekende als regelrechte topper teruggekeerd.

Ik kies voor Heavy Legend 16 sh van Rubro en Monsterride van Mania. Allebei vanwege de ontzettende goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Infinity 4 van zena. Erg mooie cake met mooie kleuren en leuke boeketten.
Palm assortiment: Golden tail to golden willow with blue palm, Zena.
Blijven leuke cakes maar blauw met goud vind ik een erg mooie combinatie.

Het vuurwerk wordt jaar in jaar uit steeds beter en ook in de categorie t/m 300 gram kruit kennen we steeds meer budgettoppers. In de strijd met de 500 gram cakes kwamen deze cakes er niet aan te pas, ze werden zelfs maar zelden genoemd. Dit terwijl de kwaliteit soms niet onder doet voor een maximaal gevulde cake. Daarom vonden wij het hoogtijd dat ook de cakes met een kruitinhoud t/m 300 gram de aandacht krijgen die ze verdienen. Er is weer erg enthousiast gestemd en opvallend is het aantal stemmen op cakes die al 1 of meerdere jaren te koop zijn. Het is tot op het laatste moment erg spannend geweest en er was dan ook sprake van een ware nek-aan-nek race tussen de nummer 1 en nummer 2. Uiteraard willen we ook hier iedereen bedanken voor het stemmen!

De Beste Cake t/m 300 gram van 2017 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Monster Ride van Vuurwerkmania! Wij feliciteren Vuurwerkmania van harte met het behalen van deze geweldige prijs.

De top 10 van 2017:
  1. Monster Ride - Vuurwerkmania (59 stemmen)
  2. Red Ghost - Evolution Fireworks (55 stemmen)
  3. Heavy Legend 16 - Rubro Fireworks (40 stemmen)
  4. Pounding Napalm - Vuurwerkmania (26 stemmen)
  5. Sparkles - Evolution Fireworks (15 stemmen)
  6. Freakshow - Vuurwerktotaal (11 stemmen)
    Happy Thunder Q - Evolution Fireworks (11 stemmen)
  7. The Junk - Vuurwerkmania (9 stemmen)
  8. Big 19 VALK - Valk Vuurwerk/Rubro Fireworks (8 stemmen)
  9. One Loud Cloud - Vuurwerktotaal (6 stemmen)
    Splitting Stars - Evolution Fireworks(6 stemmen)
  10. Color Insanity - Vuurwerkmania (5 stemmen)
    Concerto Rosso - Wolff Vuurwerk (5 stemmen)
    E-Pulz - Vuurwerktotaal (5 stemmen)

Trofee_Beste_Cake tm 300gram 2017.jpg

Was goedkoop en gewoon goed!
Dus begrijp ik deze winnaar heel goed.
Heb deze ook gehad en vond hem zeer goed mee draaien met duurdere producten. Dus terechte winnaar..
Als de prijs wederom zo blijft dan voel ik een projectje op komen:wink:

Back
Bovenaan