Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een beetje een afgezaagd antwoord inmiddels, maar pak wat producten mee van Zena, Evolution, Pangu, Royal, Rubro en als ze nog te krijgen zijn Katan en Bonfireworks. Allemaal kwaliteit. Voorderest vooral veel filmpjes kijken. Sommige dingen worden (hier) flink gehyped, waardoor ze dan weer tegenvallen.

Voor 15 euro koop je leuke potten. Minder shots dan de duitse broertjes (oa Painted sky met z'n 50 shots) maar wel veeeel beter gevuld per shot.
Ben inderdaad nu aan het kijken naar de boxen van pangu en evolution , bedankt

Ik twijfel hier tussen.
Wat zouden jullie kiezen en waarom?

A
Cruel Traction
Garden Party 1
Collision Thunder
Escape from Hell
Flash of the gods

36 cakes

of

B
Cruel Traction
Garden Party 1
Collision Thunder
4 Seasons
Immortal Gold
Golden Illusion
Templar Box

34 cakes

Optie B kost 50 euro meer.

Ik zou duidelijk voor lijst B gaan, zitten allemaal toppers in en ik heb niks met die 2 grote boxen met net-niet-boeketten ( flash of the gods en escape from hell ). Lijst B zou zomaar een lijst kunnen zijn die ik zou samenstellen!

Vooral Garden Party 1, 4 Seasons en Golden Illusion zijn 1e rang keuzes voor mij. De rest is ook echt top!

Mijn persoonlijke voorkeur is B.
CT, GP1, 4 seasons, immortal gold zijn fantastisch en ik heb ook niet zo veel met nog grotere boxen. Steek liever een aantal 100 schots boxen af.

Maar ja, smaak is persoonlijk en valt niet over te twisten....

Dilemma hier nu al :P

Welke zouden jullie kiezen uit de 2 mogelijkheden?

Een box uit:

1. Garden Party 1
2. Event Flash of the Gods
3. Smash Box 1

en een box uit:

1. Happy Hardcore Ass.
2. Serenity (afgelopen jaarwisseling al gehad)
3. Ecstatic
4. Visions of Ecstacy

Laatst bewerkt:
Ik zou persoonlijk voor de tweede optie gaan. Nog steeds een aantal mooie dikke boxen, en tegelijkertijd wat meer om los te stoken.

Ik zou persoonlijk voor de tweede optie gaan. Nog steeds een aantal mooie dikke boxen, en tegelijkertijd wat meer om los te stoken.

haha thanks Niels dat is natuurlijk ook een optie :wink: helaas is daar het budget nog niet naar (misschien wat onduidelijk opgeschreven van mij), maar wat niet is kan nog komen :p Voor nu 1 grote box (1,2,3) en 1 kleinere (1,2,3,4) Plus nog wat losse potten alvast natuurlijk :D

Zou dan zelf de Ecstatic vervangen door een andere box, omdat je de Visions of Ecstacy dan al hebt.
Daar dan een GP of SB voor terug nemen, of een kleurtjesbox als Colorful City of On the Beat.

Laatst bewerkt:

Een box uit:

1. Garden Party 1
3. Smash Box 1

en een box uit:

1. Happy Hardcore Ass.
3. Ecstatic
4. Visions of Ecstacy

Ik zou gaan voor diversiteit in dit geval. Flash of the gods omdat het meer cakes met meer effecten zijn. En Serenity vanwege de effecten en schietrichtingen.

Een box uit:

1. Garden Party 1
3. Smash Box 1

en een box uit:

1. Happy Hardcore Ass.
3. Ecstatic
4. Visions of Ecstacy

Optie 1 zou ik Garden Party 1 nemen.

Optie 2 zou ik voor de Visions of Ecstacy gaan, wat trouwens ook een grote box is hoor. Past meer in het 1e rijtje.

haha thanks Niels dat is natuurlijk ook een optie :wink: helaas is daar het budget nog niet naar (misschien wat onduidelijk opgeschreven van mij), maar wat niet is kan nog komen :p Voor nu 1 grote box (1,2,3) en 1 kleinere (1,2,3,4) Plus nog wat losse potten alvast natuurlijk :D

Ow, haha, verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval zou ik sws gaan voor de Garden Party 1. Uit het tweede rijtje zou ik voor de Serenity. Zelf niet gehad maar wel echt prachtig op film, volgens mij ook voor de 2e keer nog steeds een groot spektakel.

Optie 1 zou ik Garden Party 1 nemen.

Optie 2 zou ik voor de Visions of Ecstacy gaan, wat trouwens ook een grote box is hoor. Past meer in het 1e rijtje.

Thanks! Overigens is VoE inderdaad ook een grote box alleen is dat rijtje van 4 meer in dezelfde prijsklasse bij de dealer waar ik deze wil bestellen :wink:

Ow, haha, verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval zou ik sws gaan voor de Garden Party 1. Uit het tweede rijtje zou ik voor de Serenity. Zelf niet gehad maar wel echt prachtig op film, volgens mij ook voor de 2e keer nog steeds een groot spektakel.

Serenity was inderdaad schitterend en zeker geen straf deze nog eens over te moeten doen dit jaar! Aanrader sowieso :wink:

Thanks heren! Vanavond maar eens bestelling plaatsen dan

Thanks! Overigens is VoE inderdaad ook een grote box alleen is dat rijtje van 4 meer in dezelfde prijsklasse bij de dealer waar ik deze wil bestellen :wink:

Serenity was inderdaad schitterend en zeker geen straf deze nog eens over te moeten doen dit jaar! Aanrader sowieso :wink:

Thanks heren! Vanavond maar eens bestelling plaatsen dan

En wat is het uiteindelijk geworden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan