[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staan zeker mooie producten op en er staan ook producten op met een mooie prijskaart, alleen moet ik wel glimlachen om de adviesprijzen die er door gestreept bij staan. Dat vind ik net even te, aangezien de site door de freaks wordt bekeken en die weten echt wel beter :D

Hi Torr,

Kan je een voorbeeld geven van welke prijzen je bedoeld? We nemen namelijk alles over zoals het door de leverancier aangegeven wordt en mocht dit niet kloppen dan pas ik het graag aan. :)

Hoor het graag van je!

Weer mooie prijzen en ook altijd goede service bij Vuurwerksteenbergen gehad..Blijf het jammer vinden dat er niet meer in Rotterdam opgehaald kan worden..Daarom dit jaar helaas maar eens naar een ander deel van ons landje vuurwerkshoppen.

Weer mooie prijzen en ook altijd goede service bij Vuurwerksteenbergen gehad..Blijf het jammer vinden dat er niet meer in Rotterdam opgehaald kan worden..Daarom dit jaar helaas maar eens naar een ander deel van ons landje vuurwerkshoppen.

Ach zo gek is het niet gezien deze bunkers niet heel groot zijn. Zeker niet groot genoeg om grote bestellingen in op te slaan. Ramon kon net aan op de kartonnen liggen om even in slaap te vallen kan ik mij nog herinneren! :D

Zondag om 20:00 goed kunnen shoppen:)
1x 1.2'' Gold Brutality Box 100's
1x 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box
1x 1.2'' Spinnerz 2 Colorz Box
1x 1.2'' Glitter Willow 2 Colorz
1x Full Traction Box 120's
4x VOLT! The Bullet
4x Sirens Salvo
2x One Loud Cloud
2x Distraxion
1x Hallucinator
1x Massive
1x White Red Rebel
1x Mystery Box

Ramon
Is het ook mogenlijk om een karton van iets te bestellen die niet in jullie assortimend zit?wel van 1 van de leveranciers van jullie !!
Overigens weer heerlijke knal aanbiedingen!!!

Ramon
Is het ook mogenlijk om een karton van iets te bestellen die niet in jullie assortimend zit?wel van 1 van de leveranciers van jullie !!
Overigens weer heerlijke knal aanbiedingen!!!

Stuur even een mailtje dan gaan we er naar kijken, mochten we weer een order bij de desbetreffende leverancier gaan plaatsen kunnen we dit uiteraard altijd voor je mee bestellen.

Is het mogelijk om artikelen toe te voegen aan je eerdere bestelling? Ik kom helaas niet aan het minimum bestelbedrag.

Ik zag op de site staan dat de Uitverkoop GELDIG T/M ZONDAG 19 AUGUSTUS 2018
Wat gaat er naar de 19de gebeuren? gaan prijsen omhoog of gaat de site dan ofline tot november?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan