Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Tsja je kan een keer pech hebben! Vind t uiteraard jammer natuurlijk van deze cakes zijn toch top of the bill...

Prachtig assortiment met goed uitgewerkte effecten. Wel mag van mij het tempo iets worden verhoogd en mogen ze iets lager schieten. Ik stak deze cakes na 00:00 uur af en door het tempo vielen ze wat in het niet tussen al het geweld.

Ik stak ze doorgelont af om 20:30 en heb er heerlijk een paar minuten van staan te genieten. Ik vond de effecten van de meeste cakes wel erg groot.

Totaal ongevaarlijk. 0 sterren op de grond. Ik stak hem iets te dicht(door de wind) bij een 4 verdieping hoge flat af maar ik heb zelfs geen sterren op de balkons zien vallen.

Bij mij viellen dus veel sterren op balkons waar mensen stonden te kijken, kon niet iedereen even waarderen. Vandaar dat ik overweeg de 2016 of 2017 te bestellen, zit daar nog verschil in want te hoog vind ik niks.

Dit jaar voor het eerst aangeschafd bij breda vuurwerk. Top cakes zijn dit. Geen problemen mee gehad gingen perfect.
Mooie grote effecten. Deze ga ik dit jaar zeker weer halen

Top cakes, maar ook bij eentje was lont 1&2 verwisseld. Zijn ook maar mensen daar he in China. Voor komend jaar gewoon weer op de lijst hier.

Voor het 1e jaar dit assortiment via de freakactie besteld en een 2017 versie geleverd gekregen. Deze cakes rond 00:15 met perfecte weersomstandigheden afgestoken. Ongeveer 30 man uit de buurt was echt aan het genieten, grote effecten en mooie kleuren. Vijf cakes doorgelont dus ruim 2 minuten plezier, 1tje alvast in de vooravond getest. Persoonlijk mocht het tempo wat hoger en viel het me op dat het eindsalvo uit 2 schoten bestond, had er 3 verwacht, dus de 1e cake heel voorzichtig benaderd. (maar was gewoon helemaal leeg :P)

Back
Bovenaan