[WINNAAR 2017] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2017!

Ik had voor het eerst de Return of the Phoenix (nr. 1) mede door alle positieve reacties hier en deze is mij erg goed bevallen 2x achter elkaar met de titanium thunder (nr. 2) was een mooi spektakel. Komen volgend jaar absoluut zeker weer in mijn collectie.

1. White red rebel. Vwt. God dit was ook een hardloper tijdens de verkoop..
Massive vwt batch 2016. Stak er hier bij mij toch wel weet met kop en schouders boven uit

1. Lion (pangu)
2. Stars over Paris

Verdere toppers... white tiger, yellow river, snake eyes, crown mix, insane,cruelty,viking en crackling cry

1: yellow river. giga boeketten
2: stars over vienna: niet normaal wat een boeketten en spreiding en blinkers voor deze prijs.
greetz

van wat ik zelf gezien heb vond ik dit de beste/mooiste:
1. Crackling chry 2.0
2. Mad twister
3. Stormchaser

Eervolle vermelding voor de Turn up the heat van Wolff, doet niet veel onder aan de cracling chry 2.0 maar is wl wat goedkoper.

1) Whicked Whistle. VWT. (Beste nieuwkomer!)
2) Brocade Comets. CAF. (Niet nieuw, maar al jaren een favoriet!)
3) Diamonds in the Sky. WOLFF. (Eindelijk ‘ns geschoten!)

Poe...een hele lastige dit.......

uiteindelijk ga ik voor een nieuwkomer en een oudere:
1. Yellow River
2. White Red Rebel

Daarnaast nog wel een aantal andere toppers die het net niet gehaald hebben, maar je moet een keuze maken.

Lastige dit. Eigenlijk Coco blue en Commando gedeelde 1e plek en op plek 2 de crisscross crackhead maargoed.

1. Coco Blue Ev0
2. Commando Vwt
3 Criss Cross Crackhead/Lesli Kremlin

Wij kregen diverse reacties dat het stemmen beïnvloed zou worden doordat leden posts van anderen gebruiken voor hun eigen keuzes.
Daarom hebben wij de regels in de polls iets aangepast om het beïnvloeden van elkaar tegen te gaan en een eerlijke uitslag te krijgen.

Huidige manier
Je mag nog steeds 2 producten noemen waar je op wilt stemmen, dit kan je posten, maar je post wordt pas getoond wanneer wij die goedkeuren.

Goedkeuren doen wij ná het sluiten van de polls, uiteraard kunnen wij backstage alle stemmen al tellen en direct de uitslag erbij plaatsen.

Blijf dus posten, maar houd er rekening mee dat je post pas in februari zichtbaar zal zijn. :)

Posts worden dus naderhand allemaal inzichtelijk voor jullie, maar op deze manier kan het niemand beïnvloeden en hopen wij tot een nóg bredere lijst van topproducten te komen met natuurlijk een winnaar.

Behoorlijk lastig deze. Denk toch dat ik ga voor de White Red Rebel en de Venom Box. White Red Rebel was een echt uit blinker (haha....). Nee, maar kijkende naar de grootte van de effecten (en dat ik fan ben van Crackling en Blinkers) brengt me op deze keuze. :)

Back
Bovenaan