Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Heb nog niet superveel ervaring met doorlonten. Klopt het dat een beetje aluminium folie tussen de cakes vonkoverslag voorkomt?

Ik had het idee dat de versie van 2017 anders was dan die van 2016. Voor de rest een prima box!, al kan hij niet tippen aan de Transbomber.

Ik denk dat ik de 2016 versie had, kwam echt in de buurt van de 2016 transbomber, echt heerlijk gaa erop.

Ik had denk de 2017 versie, cake 1 en 3 hadden beetje geel/lemon kleuren. Cake 2 was wat minder maar de rest super vooral die finale :rolleyes:

Hier ook de 2017 versie met de meer lemon kleur boeketten. Erg mooie kleur en wat een bak zeg. Wat een chaos. Publiek werd helemaal gek van de finale :p

zeker een mooie box vond cake 2 zwaar tegenvallen maar cake 3 en 4 maken dat wel goed
alleen voor de prijs wat deze gemiddeld kost zijn er wel beteren boxen te vinden

Ik had het idee dat de blinkers van de batch van 2016 meer aanwezig waren dan in die van 2017. Als ik de filmpjes van vorig jaar vergelijk met die van dit jaar, lijkt het de blinkers dit jaar minder aanwezig waren. Ieder geval minder heftig.

Het gele vind ik persoonlijk wel mooier dan oranje, maar verder lijk me deze box een stuk magerder dan vorig jaar? Snap niet dat je zo'n simpele box niet in dezelfde kwaliteit kan behouden.

Ik had deze voor eerst afgelopen O&N, volgens mij 2017-versie. Hij presteerde boven verwachting! Fijne opbouw. Als ik ze voor een mooi prijsje kan krijgen ga ik proberen deze twee keer in de collectie te hebben dit jaar.

Had deze gekocht na het zien van de 2016 versie. Helaas had ik 2017 batch. Komt niet in de buurt van de oude versie. Helaas, zonde van de knaken.

Back
Bovenaan