Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2017 / 2018

VWBE

VWC lid
Had jij consumentencakes met klappers in de tube?
Bombettes die opstijgen maar niet knallen?
Verkeerde cakes in het karton?
Vuurpijlen die knallen op de grond?
Fonteinen die ontploffen?
Andere productiefouten?

Post het dan hier.

Die thunder rockets van weco. Meer als de helft ging niet omhoog en knalde meteen. Lang leve de bril.

Twee van mijn Brullende Pieters werden een soort draaizonnen - ook leuk. Verder alles goed!

Bij mij knalde alle 3 de kungfu single shots in de buis. Vast klem gezeten.

Een cakeje uit het Bad Boys Assortiment stopte er halverwege mee. En 1 van mijn Matrixen hield er tussentijds mee op. Dus op zich weinig foutjes dit jaar.

..................

Laatst bewerkt:
Hier een cat. 1 'gillende keukenmeid' van de Aldi die uit elkaar 'klapte'.

Verder wat Vulcan/Schuurmans spul dat nooit door een keuring had mogen komen. Bij één van de Wheels of Fortune draaizonnen knalde de lading eruit en schoof over de grond. Nog wat oude kaarsen uit het Fantastic Candle assortiment presteerden ronduit gevaarlijk dankzij zéér slecht lont; hele lange pauzes van soms wel 20 seconden, het lont ging tergend langzaam en brandde niet goed.

Wat ook nog opviel, de Neon Night (werkelijk de mooiste fontein op de markt) deed ook wat raar. Het eerste vulkaantje was erg kort en schoot een eindje de lucht in, daarna ging hij wel goed door. Maar toch was deze blijkbaar niet geheel ontbrand, want een uur later kwam er vuur van een andere fontein in de Neon Night en kwam er weer aardig wat jelly uit.

Hier vooral wat lage knallers met te grote (kan dat?) blinker boeketten. Heb helaas de exacte productnamen niet :(

1 white red rebel ging maar voor de helft af.

1 wenus van Jorge schoot wat ongecontroleerd, hoog en laag maar niet zoals het hoort.

Op een niet door verbonden primal instinct maar daar kwam ik ruim optijd achter en wat dode bombettes uit de single shots van valk.

Niets fout gegaan.

Op een niet door verbonden primal instinct maar daar kwam ik ruim optijd achter en wat dode bombettes uit de single shots van valk.

Niets fout gegaan.

Die valk single shots vielen mij ook tegen. Idd veel bombettes die niet afgingen, en veel die niet de lucht in gingen en niet knalden

20180101_110705.jpg

Vijf van deze potjes voor de kids meegenomen. 2 van de 5 kwamen de bombettes horizontaal uit de tubes, terwijl de cake recht op bleven staan.

Back
Bovenaan