Nachtbrakerstopic 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is voor mijn gevoel ook wel ontzettend snel gegaan, net was het nog de 28ste en nu ist alweer DE dag, het mag wel iets langzamer gaan:p

Maar iedereen een hele fijne en vooral veilige dag gewenst en ik spreek u allen volgend jaar aka morgen:p

Ben nog top 2000 aant kijken en filmpjes etc van afgelopen jaarwisseling en collectiefotos en vanalles op dit forum..morgen zal ik minder actief zijn.. iedereen heeel veel stookplezier, geniet ervan en ga verantwoordelijk ermee om.:bye:

Het is voor mijn gevoel ook wel ontzettend snel gegaan, net was het nog de 28ste en nu ist alweer DE dag, het mag wel iets langzamer gaan:p

Maar iedereen een hele fijne en vooral veilige dag gewenst en ik spreek u allen volgend jaar aka morgen:p

Precies dat haha, het gaat mij ook ineens iets te snel allemaal

Bij deze wil ik VWC bedanken. Ik heb me erg vermaakt dit jaar op het forum alhoewel ik pas in november lid ben geworden. De mooie prijs die ik heb gewonnen daar ben ik ook erg blij mee. De sfeer rondom O&N begon dit jaar al eerder doordat ik constant het forum volgde. Erg leuk om te zien hoeveel mensen er echt fanatiek mee bezig zijn, ook de hulp die je krijgt als je een vraag hebt over een stuk vuurwerk was top. Één ding is zeker, ik ben hier volgend jaar ook zeker weer te vinden. En dan ben ik er ook vroeg bij om de mooie actieprijzen te scoren. Ik wens iedereen een fijne en veilige jaarwisseling, en een bijzonder goed nieuwjaar. Geniet ervan! :biertje:

6 uur wakker, en de slaap komt nooit meer als het zover is. Hier lopen al jongeren door de wijk. Belachelijk hoe vroeg:bonk: aan de andere kant ook wel leuk

6 uur wakker, en de slaap komt nooit meer als het zover is. Hier lopen al jongeren door de wijk. Belachelijk hoe vroeg:bonk: aan de andere kant ook wel leuk

Hier niet want het regent te hard. Gisteren hoorde ik om 8 uur de eerste knallen al... Maar nu al bijna 3 uur erop zitten:rolleyes:

Wat een drama om in slaap te komen vannacht... Hoofd vol met wat en hoe ik alles nog moet voorbereiden vandaag. Maar we zijn de nacht doorgekomen, snel aan de slag! :) Veel plezier vandaag!

En het is alweer de 31e, erg snel gegaan. Nog even de ontstekers labelen, batterijen vervangen, aansteker vullen, camera gereedmaken en dan kunnen we er tegen aan :cool:

Goede morgen iedereen, veel plezier vandaag en laten we hopen dat het qua weer allemaal mee gaat vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan