Nachtbrakerstopic 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dag extra maar daardoor ook een dag wat rustiger aan gedaan. Gevolg nog niet klaar. Morgen maar wat vroeger opstaan zodat ik rond het middag uur ook alles heb geordend en de projecten ready to fire heb.

Ik ben trouwens altijd erg bang met knippen in lont. Ik knip de lonten ook altijd even in een andere ruimte dan waar alles staat. Nu heb ik dus een foutje gemaakt in het project en dat moet eigenlijk herstelt worden, maar dan moet ik dus er in knippen. Wie kan me geruststellen. De kans zal niet groot zijn maar het zou natuurlijk in theorie kunnen dat de schaar het lont kan aansteken bij het knippen.

Een dag extra maar daardoor ook een dag wat rustiger aan gedaan. Gevolg nog niet klaar. Morgen maar wat vroeger opstaan zodat ik rond het middag uur ook alles heb geordend en de projecten ready to fire heb.

Ik ben trouwens altijd erg bang met knippen in lont. Ik knip de lonten ook altijd even in een andere ruimte dan waar alles staat. Nu heb ik dus een foutje gemaakt in het project en dat moet eigenlijk herstelt worden, maar dan moet ik dus er in knippen. Wie kan me geruststellen. De kans zal niet groot zijn maar het zou natuurlijk in theorie kunnen dat de schaar het lont kan aansteken bij het knippen.

Met alle respect, ik acht de kans dat je door de bliksem geraakt word groter. Een schaar kan geen statische electriciteit opwekken, dus geen zorgen en gerust een knipje wagen.

Best altijd even een metalen voorwerp aanraken maar als je op youtube testen bekijkt waar men hoge statische spanning test op kruit waar dan niets gebeurt dan zit je wel safe met die schaar. Wel opletten met kruit dat los valt bij het snijden want met een vonk of vlam in de buurt is dat het grootste gevaar.
ik heb wel 300 lonten gesneden de voorbije dagen

Het gevaar met scharen en metalen objecten is niet statische elektriciteit maar meer vonken slag. Heb ook wel eens een prof zien knippen met schaar, zo lang je de kinetische energie laag houd, dus rustig knippen, gaat het wel goed denk ik

"Denk ik" is ook niet echt heel geruststellend haha. Ze zitten verbonden met doormiddel van enkele tie-wraps. Ik denk wanneer ik ze met wat kracht uit elkaar trek dat ze dan wel losgaan. Kan bij het schuren van lonten nog een vonkoverslag of statische spanning ontstaan? :p

Wordt al goed gestookt hier in de omgeving...
Ondanks dat ik al 30 oud en nieuws heb mee gemaakt, blijft er toch altijd die opbouwende spanning naar 00:00 uur :)

Ja mensen, het is zover. Het is 31/12! Onze dag, de mooiste dag van het jaar! Geniet er allemaal van, stook veilig en denk aan jezelf, je omgeving en gun met name huisdieren de ruimte!

Ja mensen, het is zover. Het is 31/12! Onze dag, de mooiste dag van het jaar! Geniet er allemaal van, stook veilig en denk aan jezelf, je omgeving en gun met name huisdieren de ruimte!

Jij ook:) Zie de video's uiteindelijk vast wel verschijnen:wink:
Oh wat heb ik er een zin in zeg:D Nu hopen dat er nog wat slaap gepakt kan worden, maar voor nu ben ik er bang voor. Zo maar eens een goed pilsje pakken:)

Freak modus activated! Gaan met banaan! :D Iedereen een hele mooie kippenvelrijke veillige jaarwisseling gewenst! :D

Sorry voor dit dr phil momentje maar ik kon mijn kop niet leeg/stil krijgen om te rusten voor oudjaar,dus ging ik maar een blokje om.ben ik net buiten jaaaaa hoor regendruppels maar goed een straat verder liggen de cakes gewoon voor de deur???? En niet een maar goed net de hoek om grote cakes de lucht in uit dezelfde straat .:)

Een hele fijne dag gewenst aan alle members..stook ze, stook verstandig, let op je ledenmaten en hou rekening met de medemens.

BIEM...

De dag jongens, hij is er weer, heerlijk!
Ontzettend gek dat je vandaag niet meer naar de winkel kunt, toch een momentje dat een deel al afgesloten is voor dit jaar.
En nu lekker genieten van deze dag, duimen voor goed weer (momenteel perfect, helaas 24 uur te vroeg) en volgas stoken vanavond!

De dag jongens, hij is er weer, heerlijk!
Ontzettend gek dat je vandaag niet meer naar de winkel kunt, toch een momentje dat een deel al afgesloten is voor dit jaar.
En nu lekker genieten van deze dag, duimen voor goed weer (momenteel perfect, helaas 24 uur te vroeg) en volgas stoken vanavond!

Erg vreemd inderdaad, maar gun het de freaks die een winkel moeten runnen wel. Die bikkelen gewoon door tot de 31e normaal. Die kunnen nu een dag extra genieten, heerlijk moet dat zijn voor ze:)

Ik ben zo blij dat ik niet op oudjaarsdag hoef te werken dit jaar. Heerlijk een dag thuis en genieten van de kinderen en beetje stoken. Alhoewel mijn voeten op dit moment niet echt lekker voelen na 3 dagen staan en lopen.
Maar toch, morgen beetje uitslapen en lekker relaxed de dag in.
greetzzz

Iedereen alvast een superdag gewenst laten wij t goede voorbeeld geven hoe t wel moet op onze mooiste dag van het jaar. Geniet van jullie vuurwerk allemaal en een mooi en gezond 2018 gewenst!! Kunnen er weer een mooi jaar van maken...

Jij ook:) Zie de video's uiteindelijk vast wel verschijnen:wink:
Oh wat heb ik er een zin in zeg:D Nu hopen dat er nog wat slaap gepakt kan worden, maar voor nu ben ik er bang voor. Zo maar eens een goed pilsje pakken:)

Bedankt! We gaan proberen alles vast te leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan