Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh fluitknalpijlen w.o. Cruise Rocket 2009, dan Katan Warrior en dan een Secret Salute. Daarna moet men het maar voor lief nemen dat er veel geknald en gefloten gaat worden :D

Niet precies stipt om 18:00 hoor, maar als eerst gaan de pijlen de lucht in (Strike Force en Northern Lights), wat dikke fonteinen (Vulcan X, Neon Night, Volcano assortimentje), het meterpakket, een riedel Crazy Tails en de bak der overblijfselen wordt ook weer open getrokken. Ligt een beetje aan het weer hoeveel er op gaat. Pijlen wil ik in ieder geval opmaken.

De rest bewaar ik voor 0:00 in de volgende volgorde

• Some Like it Hot
  • Sunbeam 1 -> Odin's Feast -> Stormchaser
  • Cruel Traction
  • Triple Trouble
  • Breda's Finest
  • Jackhammer

Samen met forumlid Mlife steek ik om 18:00 uur de Breda's Finest af, hoop de video daarna te posten hier! Verder 12x Big Valk 19, Valk limited edition 100 en nog wat andere kleine boxen en losse cakes.

Heb naar aanleiding van mijn uiteindelijke collectie de aftrap aangepast. Start met de transbomber gevolgd door de serenity en daarna de snowstorm.

Ik weet het nog steeds niet. Ik zie het zo wel. Normaal begin ik even te rammen om te laten weten dat we weer mogen, maar denk dat ik zo lekker met een mooie fontein. De rest volgt van zelf.

Heb net de Feuertopf Extreme afgestoken, vanaf 18:00 komt er regen zag ik, dus iets naar voren geschoven, maar staat nog erg veel wind...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan