[Off Topic]
Helaas is dat andere draadje gesloten en kon ik niet meer op jouw bericht reageren, maar er moet me toch iets van het hart bij jou:
Weet je wat het is; je kunt het wel over mijn 'eigen saus' hebben in je reply, maar puntje bij paaltje draag je zelf net zo hard bij aan de cultuur en stigma die er hier in Nederland om vuurwerk heen hangt door prof af te schieten. Al was dat in de jaren 80, toen je zoals je zo trots verteld al aan het stoken was, dan nog geeft dat jou geen enkel recht om hier nu de moraalridder uit te gaan hangen tegenover een ieder die niet exact jouw mening deelt. Overigens onmenselijk triest dat je op jouw leeftijd nog de behoefte voelt om iemands naam om te draaien zoals je deed in dat topic. Je zet jezelf en ander 'liefhebbers' gigantisch voor lul als jij je als een klein kind gedraagt die zijn zin niet krijgt.
Overigens snap ik het wel; uit veel van jouw reacties, inclusief bovenstaande, lijk je iemand die zeer moeilijk met emoties kan om gaan. Volgens mij ervaar jij oprechte angst dat 'jouw' hobby afgepakt wordt door anderen die vuurwerk afsteken op een manier die jou niet aan staat, ondanks dat jij dat vroeger zelf ook deed.
[/Off Topic]
Hoe kun je in gods naam als volwassen kerel je zo op laten naaien door een negatief bericht over vuurwerk dat je in hoofdletters onder een topic moet plaatsten dat jij het niet wilt lezen. Dus niemand hier mag het lezen omdat jij er niet tegen kan? Dat is het exacte wegkijk en shelter gedrag van het type volk waar je ieder jaar de de discussie over vuurwerk überhaubt aan te danken hebt.
Voor zover ik uit jouw reacties kan opmaken ben jij precies hetzelfde, maar jij staat gewoon aan de andere kant van de streep. Je zou eens kunnen proberen om in het vervolg niet op een topic met zo'n negatieve titel te klikken zodat je niet het nieuws voor anderen gaat censureren.
Misschien ook een tip om in januari een tweede hobby te zoeken zodat je in December 2018 niet de hele maand stijf staat van de stress als gevolg van negatief nieuws over vuurwerk...
Mvg,
Lunig