Event Immortal Gold 100s

Voor de geïnteresseerden.

De immortal gold met de batch van 2017 is het volgende ;

De cakes zitten vastgeplakt aan de bodem ( niks nieuws) MAAR de batch van 2017 heeft bij ons niet het "rubro doorlontsysteem" .

Het is toch een compound systeem geworden?

De immortal gold is geen compound systeem. Rubro heeft wel een eigen systeem gemaakt zodat je normaal gesproken de boxen niet door hoef te lonten, echter bij de batch uit 2017 welke wij nu hebben zit dat systeem er ook niet meer in.

Hoe laat je deze cakebox het beste drogen? Onderkant of bovenkant tegen de verwarming?
Heb sowieso een 2016 versie, dus neem aan dat ie al aardig droog is?! Maar wil natuurlijk wel een immortal gold die gouddroog is! :D

Die zal wel goed droog zijn hoor, maar onderkant warmte is beter. Kunt 'm er ook gewoon naast zetten en af en toe draaien zodat elke kant warmte krijgt, werkt goed genoeg uit eigen ervaring.

Voor de geïnteresseerden.

De immortal gold met de batch van 2017 is het volgende ;

De cakes zitten vastgeplakt aan de bodem ( niks nieuws) MAAR de batch van 2017 heeft bij ons niet het "rubro doorlontsysteem" .

Daar had ik ook last van idd. De ene cake had het wel en de andere cake weer niet. Blij dat ik tog even kijk altijd.

Toch even checken want jouw "dus" gaat niet perse op zials je hierboven kunt lezen; zelfs in 1 box kun je cakes met én zonder het doorlontsysteem hebben, in elk jaar. De Chinezen laten bij deze handwerk polderoplossing nog wel ns steekjes vallen

Toch even checken want jouw "dus" gaat niet perse op zials je hierboven kunt lezen; zelfs in 1 box kun je cakes met én zonder het doorlontsysteem hebben, in elk jaar. De Chinezen laten bij deze handwerk polderoplossing nog wel ns steekjes vallen

Heb ze allemaal al gecheckt en ze hebben het allemaal:cool:

Ik heb de immortal gold, met al de "extra" lontjes bij de reserve lont. Zorgt dit er voor dat als ik ze in de doos laat staan en cake 1 afsteek de 3 daarna automatisch afgaan?

Ik heb de immortal gold, met al de "extra" lontjes bij de reserve lont. Zorgt dit er voor dat als ik ze in de doos laat staan en cake 1 afsteek de 3 daarna automatisch afgaan?

Deze heb ik dus ook kwam ik achter... dat wordt halverwege cake1 met de bakkes erboven om cake2 te ontsteken... :rolleyes: gaat niet automatisch; zitten niet aan elkaar verbonden.

Zwaar slechte zaak van Rubro; op hun website staat de cake gewoon met twee lonten...32AB3FB0-22AC-449A-BD0E-C9483779E0F0.jpg

1AB88242-984C-4419-A6D6-B7D6097A46BB.jpg

Back
Bovenaan