Extreme G-Force 4000

Kan het niet ook gewoon dat de andere mine en boeket zijn en die minder gevuld alleen met boeket?
Achja ga het wel zien, kunnen idd mines zijn dit zie je vaker bij Rubro blokken (zolang het geen slappe boeketjes zijn als bij 6 elements tussendoor bijv vind ik het prima

Ik vond de boeketten erg matig voor de tube maat en de vulling die ze zeggen dat er in zit.

Hoop echt dat het de afstand is, 200 meter is nog best een eind. Kijk vorig jaar had je de palmspring 3000, die presteerde gewoon erg goed. Hopende dat deze (die eigenlijk palmspring 4000 heet) eraan kan tippen.

We gaan het morgen meemaken:) Kun je wat effecten omschrijven?

Ik vond het allemaal wat slapjes wel lekker gevarieerd. Zie dat jullie er 100 euro voor hebben betaald dat is geen miskoop hoor.

Voor mij de box van het jaar (en had ook Jackhammer, Rambam etc). Bleef maar gaan! Snoeiharde burst en mega effecten. De cake met tails was geweldig zo fel. Laatste cake blies alles er in 1 keer uit.
En dat voor 111 euro! Video volgt.

Wat een topper was dit! Besloten om met deze te beginnen omdat ik niet wist wat hij precies zou doen, maar prachtig grote effecten en hij ging maar door! Volgend jaar zeker weer!

Bij deze de film:
Probeer de sfeer er nu ook een beetje bij te pakken op de film omdat dat goed wordt ontvangen hier op het forum :)

ook gefilmd door een buurman dus twee perspectieven

Dit was een gewoon een regelrechte topper, finale ook super vond de finale net een tikkeltje beter dan de Transbomber 2017. Hij bleef ook maar doorgaan. Zelf na 2en geschoten toen het lekker rustig was.

Let niet op de film kwaliteit en het steeds naar beneden gaan van de camera (al zie je zo die starten wel goed:wink:

Filmpje gevonden die van een afstandje is gemaakt, niet de beste video en geluid valt soms uit. Maar zo kun je de box wel beter zien

Back
Bovenaan