Valk Vuurwerk Nijverdal

Sorry, ben dit jaar minder tevreden dan de laatste jaren. Gisterenochtend begon positief, eerste orders bij vwpd waren grotendeels binnen, paar vervangers gehad maar allemaal naar tevredenheid geregeld. Toen vuurwerkmania, color explosions en red maroon niet binnen. Moest morgen (vandaag) terugkomen om deze op te halen dus nogmaals naar Valk gereden. Ben je toch weer een uurtje kwijt om heen en terug te rijden. Geen probleem denk je dan, is voor een goed doel.

Helaas, geen red maroon of color explosion. Gevraagd om een alternatief, nee is er niet (?). We kunnen het wel bezorgen, we gaan je bellen als het binnen is. Tot op heden geen telefoon, ga ze straks zelf maar eens bellen. Kan niet zeggen dat ik heel blij ben gezien het feit er hier wel mensen zijn die (gelijkwaardig of beter) spul meekrijgen.

Jammer, want ik kom er graag.. alleen niet op deze manier.

Telefonisch onbereikbaar. Er is mij beloofd dat ik het vandaag zou krijgen, ik zie het niet meer gebeuren...

Wat een aanfluiting. Voor morgen heb ik van alles gepland staan. Nu kan ik voor de 3e keer naar Valk gaan rijden morgen. Ben not amused en dan druk ik mij nog zeer zachtjes uit!

Vanmorgen ook naar Valk gereden om onder andere ook de double star op te halen.
Sorry maar wat een bedrog. Van € 129,95 voor € 49,95? Nee, deze cake voldoet niet aan dat signalement.
Ik begrijp dat van/voor prijzen een lokkertje zijn en puur marketing. Maar omdat dit een mysterie box is zou je verwachten dat beschrijving klopt en dat men eerlijk is.
Maar deze cake is echt mega klein en zou eerder van € 49,95 voor € ... moeten zijn.
Voor mij in de rij stonden mensen welke ruim 1,5 uur hadden gereden voor zo,n lullige cake.
Ik hoop dat Valk mij en alle anderen welke deze cake gekocht hebben op een passende manier tegemoetkomt want dit ruikt naar oplichterij.

IMG-20171229-WA0007_1.jpg

Hou zelf altijd de stelregel aan: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo !

Vanmorgen ook naar Valk gereden om onder andere ook de double star op te halen.
Sorry maar wat een bedrog. Van € 129,95 voor € 49,95? Nee, deze cake voldoet niet aan dat signalement.
Ik begrijp dat van/voor prijzen een lokkertje zijn en puur marketing. Maar omdat dit een mysterie box is zou je verwachten dat beschrijving klopt en dat men eerlijk is.
Maar deze cake is echt mega klein en zou eerder van € 49,95 voor € ... moeten zijn.
Voor mij in de rij stonden mensen welke ruim 1,5 uur hadden gereden voor zo,n lullige cake.
Ik hoop dat Valk mij en alle anderen welke deze cake gekocht hebben op een passende manier tegemoetkomt want dit ruikt naar oplichterij.

Bekijk bijlage 36458

Je hebt hem al afgestoken? Anders toch eerst maar eens zien wat er uit komt lijkt mij.

Dacht je nu echt een 2kg blok te kopen voor 49.95? Ik heb em daarom niet. Vermoeden bleek juist

Waar haalt men de term 2 kilo blok dan vandaan? er zit 2 x 465 gram in???
Mijn eerste gevoel geeft ook geen lekker gevoel.... maar ik moet hem nog gaan bekijken.
Ik deel jullie gevoel wel degelijk

Waar haalt men de term 2 kilo blok dan vandaan? er zit 2 x 465 gram in???
Mijn eerste gevoel geeft ook geen lekker gevoel.... maar ik moet hem nog gaan bekijken.
Ik deel jullie gevoel wel degelijk

Blijkbaar dachten veel mensen dat het een 2kg box is gezien het een 100sh is. Maar ik zou me ook niet hier mee tevreden voelen. Dat er zoweinig info was vond ik verdacht

Je hebt hem al afgestoken? Anders toch eerst maar eens zien wat er uit komt lijkt mij.

Nee nog niet afgestoken. Maar ik denk dat de meeste mijn reactie wel begrijpen. Ik verwachtte ook geen mega blok, maar dit slaat wel alles. Het gaat mij puur om het feit het een mysterie box betreft. Geef dan op z,n minst eerlijke info zonder te verraden om welke cake het gaat.

Ik had ook overwogen om die doublestar aan te scahffen maar heb het gelaten omdat er geen info over was. Blij met die beslissinh toen ik m zag staan vannochtend, maarja wie weet komt er nog wel wat moois uit.

Vandaag mijn bestellingen opgehaald. Na een flinke rit van 3 minuten aangekomen bij Valk. Geen parkeerplek, rondje rotonde gedaan en zie daar, iemand nabij de winkel rijd weg.

Eerst VWP. 10 minuten gewacht en daarna vlot geholpen. Eigen steekwagen meegenomen, maar dit ging toch niet allehelemaal passen. Snel een rolwagen mogen pakken, dat ging een stukje makkelijker. Schik moment 1) Double Star. Oei! wat een klein doosje, hopelijk is het wat... Schik moment 2) Super 9-19 Jeetje wat een klein doosjes, lijken wel 19s Heavy Legend potjes.

Van de 'schik'bekomen de gewone bestellingen opgehaald. Bestelling 2 koste wat zoeken, was verdeeld over 3 grote dozen en zakken, dus dat neem ik ze niet kwalijk. Gratis vuurwerk Event Neon Box was niet voorradig. Six Element gekregen, prima deal wat mij betreft. Bestelling 1, Klopte helemaal. Inladen en volgende bestelling controleren. Bestelling 2 miste The Gollem (klopt is afgekeurd) en een Valk Ti-Thunder. Beide klopt, want dit stond ook netjes op een vd zakken vermeld: '3x Gollem en 1x Ti_Thunder bijpakken'. Aangegeven dat ik graag Hype Cube, ipv Gollem zou zien. Werd geen enkel punt van gemaakt, en binnen 3 minuten had ik mijn Hype Cube's en Ti-Thunder.

Terugkomend op de Super 19 potjes, Ik heb eentje live gezien. Voor het geld prima potjes, maar niet vergelijkbaar met de Big 19. Ze bevatten dan ook slechts 140gr, maar de burst is best goed! Effect is ook redelijk groot. Ik plaat hem qua kaliber tussen een Heavy Legend en Big 19 in. Ik schiet er 9 tegelijk met 9 Big 19, verwacht dat ik er wel een mooie finale mee bereik

Gezien de verassing qua Burst/Effect in de super 19 heb ik ook wel vertrouwen gekregen in de Double Trouble.

Al met al een leuke dag en vooral veel vuurwerk in de handjes gehad vandaag :)

Vandaag mijn bestellingen opgehaald. Na een flinke rit van 3 minuten aangekomen bij Valk. Geen parkeerplek, rondje rotonde gedaan en zie daar, iemand nabij de winkel rijd weg.

Eerst VWP. 10 minuten gewacht en daarna vlot geholpen. Eigen steekwagen meegenomen, maar dit ging toch niet allehelemaal passen. Snel een rolwagen mogen pakken, dat ging een stukje makkelijker. Schik moment 1) Double Star. Oei! wat een klein doosje, hopelijk is het wat... Schik moment 2) Super 9-19 Jeetje wat een klein doosjes, lijken wel 19s Heavy Legend potjes.

Van de 'schik'bekomen de gewone bestellingen opgehaald. Bestelling 2 koste wat zoeken, was verdeeld over 3 grote dozen en zakken, dus dat neem ik ze niet kwalijk. Gratis vuurwerk Event Neon Box was niet voorradig. Six Element gekregen, prima deal wat mij betreft. Bestelling 1, Klopte helemaal. Inladen en volgende bestelling controleren. Bestelling 2 miste The Gollem (klopt is afgekeurd) en een Valk Ti-Thunder. Beide klopt, want dit stond ook netjes op een vd zakken vermeld: '3x Gollem en 1x Ti_Thunder bijpakken'. Aangegeven dat ik graag Hype Cube, ipv Gollem zou zien. Werd geen enkel punt van gemaakt, en binnen 3 minuten had ik mijn Hype Cube's en Ti-Thunder.

Terugkomend op de Super 19 potjes, Ik heb eentje live gezien. Voor het geld prima potjes, maar niet vergelijkbaar met de Big 19. Ze bevatten dan ook slechts 140gr, maar de burst is best goed! Effect is ook redelijk groot. Ik plaat hem qua kaliber tussen een Heavy Legend en Big 19 in. Ik schiet er 9 tegelijk met 9 Big 19, verwacht dat ik er wel een mooie finale mee bereik

Gezien de verassing qua Burst/Effect in de super 19 heb ik ook wel vertrouwen gekregen in de Double Trouble.

Al met al een leuke dag en vooral veel vuurwerk in de handjes gehad vandaag :)

precies het geloof heb ik ook nog wel in de double trouble.... we gaan het mee maken

Hier ook weer geweest. Duurde iets langer dan normaal. Maar alles wel gekregen wat ik had besteld en kon nog gewoon bijstellen kwa kartonnen. Niks te klagen gehad, Tot volgend jaar !!

Wanneer gaat VuurwerkPerDoos weer open ? en wordt de Serenity van Evolution dit jaar ook verkocht hier ?

Snapte al niet waarom ze de Serenity niet in hun assortiment hadden. Valk wil toch altijd wel de beste potten en dozen van nl verkopen heb ik het idee, daar hoort de Serenity zeker bij. Hopelijk dit jaar dan!

Back
Bovenaan