blackmoon
VWC lid
Sorry, ben dit jaar minder tevreden dan de laatste jaren. Gisterenochtend begon positief, eerste orders bij vwpd waren grotendeels binnen, paar vervangers gehad maar allemaal naar tevredenheid geregeld. Toen vuurwerkmania, color explosions en red maroon niet binnen. Moest morgen (vandaag) terugkomen om deze op te halen dus nogmaals naar Valk gereden. Ben je toch weer een uurtje kwijt om heen en terug te rijden. Geen probleem denk je dan, is voor een goed doel.
Helaas, geen red maroon of color explosion. Gevraagd om een alternatief, nee is er niet (?). We kunnen het wel bezorgen, we gaan je bellen als het binnen is. Tot op heden geen telefoon, ga ze straks zelf maar eens bellen. Kan niet zeggen dat ik heel blij ben gezien het feit er hier wel mensen zijn die (gelijkwaardig of beter) spul meekrijgen.
Jammer, want ik kom er graag.. alleen niet op deze manier.
Helaas, geen red maroon of color explosion. Gevraagd om een alternatief, nee is er niet (?). We kunnen het wel bezorgen, we gaan je bellen als het binnen is. Tot op heden geen telefoon, ga ze straks zelf maar eens bellen. Kan niet zeggen dat ik heel blij ben gezien het feit er hier wel mensen zijn die (gelijkwaardig of beter) spul meekrijgen.
Jammer, want ik kom er graag.. alleen niet op deze manier.