Hoe maak je die kooi het beste los? Gewoon met een tang of is het een systeem?
met een tang ja, gewoon die snelbinders doorknippen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe maak je die kooi het beste los? Gewoon met een tang of is het een systeem?
Even een snelle foto van de buit van vandaag, morgen even mijn complete collectie foto makenBekijk bijlage 36374
Pffoew, indrukwekkende collecties al zeg! 30 ste ben ik pas aan de beurt. Maar heerlijk om te zien wat iedereen heeft!
Wat een sierlijke doos is die Serenity. Springt echt in het oog.
Is dat nou een kartonnetje time machine van Vuurwerkmania? Heb deze ook inplaats van the crazy three genomen. Ben benieuwd heb ook de extasy of gold
Mijn middelste zoon stond erop dat we in ieder geval voor een foto een muur tot het plafond zouden bouwen.
En zo geschiedde...
Bekijk bijlage 36378
En nu snel de boel verdelen onder familie en maatjes om niet in problemen te komen vanwege die 25 Kg regel.![]()
Die Yellow River is echt een joekel. Blij dat ik er twee van heb! Grotere stand alone cakes ben ik nog niet tegengekomen.
Mijn middelste zoon stond erop dat we in ieder geval voor een foto een muur tot het plafond zouden bouwen.
En zo geschiedde...
Bekijk bijlage 36378
En nu snel de boel verdelen onder familie en maatjes om niet in problemen te komen vanwege die 25 Kg regel.![]()
Met een tangetje of schaar en dan met handschoenen er uit halen ivm scherpen kooi!Hoe maak je die kooi het beste los? Gewoon met een tang of is het een systeem?
Zijn er al mensen die last hebben gehad van de 25KG regel . Vroeger dacht ik altijd dat het voorraal om het vervoeren ging ?! Hoe kun je anders dingen als de zena revolution verkopen etc ? Ik haal meeste pas de 30e op dus zit er nu nog net onder volgens mij maar misschien maar bij de buren even stallen
Vind toch dat er een hoop mensen zijn die zich drukker maken om die slappe 25kg regel dan dat ze van hun hobby genieten. Gewoon blijven doen en even iets bij andere onderbrengen. No problem