Collectie Foto's 2017-2018

Eindelijk alles binnen!

Ik heb er ook nog een filmpje van gemaakt:

Bijlagen

• 20171228_172130.jpg
    20171228_172130.jpg
    220,6 KB · Weergaven: 1
  • 20171228_172223.jpg
    20171228_172223.jpg
    282,4 KB · Weergaven: 1
  • 20171228_172140.jpg
    20171228_172140.jpg
    255,5 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Pffoew, indrukwekkende collecties al zeg! 30 ste ben ik pas aan de beurt. Maar heerlijk om te zien wat iedereen heeft!

Mijn middelste zoon stond erop dat we in ieder geval voor een foto een muur tot het plafond zouden bouwen.
En zo geschiedde... :D

20171228_175734.jpg

En nu snel de boel verdelen onder familie en maatjes om niet in problemen te komen vanwege die 25 Kg regel. :mad:

Geweldig Rafque, weet zeker dat je zoon kan zeggen tegen zijn vriendjes dat zijn vader het meeste vuurwerk heeft haha.

Die Yellow River is echt een joekel. Blij dat ik er twee van heb! Grotere stand alone cakes ben ik nog niet tegengekomen.

Als eerste, buiten dit citaat om, mooie collecties weer van iedereen; enorme collecties dan wel kleinere collecties, allemaal prachtig.
Even terug komend op je citaat, ik heb voor het eerst de some like it hot dit jaar. Wat een bakbeest zeg, ongelooflijk:bonk:

1e deel is binnen vanmorgen nog in Duitsland per toeval nog een funke tears from heaven weten te scoren :p foto's volgen

Laatst bewerkt:
Zijn er al mensen die last hebben gehad van de 25KG regel . Vroeger dacht ik altijd dat het voorraal om het vervoeren ging ?! Hoe kun je anders dingen als de zena revolution verkopen etc ? Ik haal meeste pas de 30e op dus zit er nu nog net onder volgens mij maar misschien maar bij de buren even stallen

Zijn er al mensen die last hebben gehad van de 25KG regel . Vroeger dacht ik altijd dat het voorraal om het vervoeren ging ?! Hoe kun je anders dingen als de zena revolution verkopen etc ? Ik haal meeste pas de 30e op dus zit er nu nog net onder volgens mij maar misschien maar bij de buren even stallen

Ik kon geen 10 adressen vinden. :p

Vind toch dat er een hoop mensen zijn die zich drukker maken om die slappe 25kg regel dan dat ze van hun hobby genieten. Gewoon blijven doen en even iets bij andere onderbrengen. No problem

Vind toch dat er een hoop mensen zijn die zich drukker maken om die slappe 25kg regel dan dat ze van hun hobby genieten. Gewoon blijven doen en even iets bij andere onderbrengen. No problem

alsof je gepakt zou worden. Gewoon lekker thuis stallen. Gebeurt toch nooit iets.

Back
Bovenaan