Las net in topic groningen de 30e happy hour,ook in haulerwijk toevallig?
In Haulerwijk op 30dec van 18u tot 21u nog één keer alle remmen los tijdens de 2017 opruimings uitverkoop!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Las net in topic groningen de 30e happy hour,ook in haulerwijk toevallig?
Net terug uit haulerwijk,goed geholpen daar.
Maar tijdens het controleren van de bestelling daar,toch iets mis gegaan.
in plaats van 1karton big19 heb ik dus 6stuks gekregen.nooit eerder karton big19 gehad dus wist ik niet hoe groot de doos moest zijn...
Had het zelfde, gelijk aangegeven. De jongen die mijn bestelling had ingepakt dacht idd dat hij maar 6 cakes hoefde te doen. Mis nog één cake (pangu), hoop die nog op te mogen halen.
Vanacht ff langs gereden. Vond het redelijk goed georganiseerd hoor. Zeker voor een eerste verkoopjaar. Niks mis mee!
Enige waar ik me over verbaasde is dat de kooien nog om de artikelen heen zaten. Er was wel een goede tang om deze eraf te knippen maar heb me klauwen weer flink vernagelt aan die kooien.
Bestelling klopt op het eerste oog, ga morgen even alles nalopen. Heb van het happy hardcore ass gelukkig de 2016 versie meegekregen en daar ben ik heel blij mee.
Voor mij geen reden om volgend jaar ergens anders te shoppen tis ook lekker anoniem inladen op de locatie en dat vind ik ook een pluspuntje.
Had het zelfde, gelijk aangegeven. De jongen die mijn bestelling had ingepakt dacht idd dat hij maar 6 cakes hoefde te doen. Mis nog één cake (pangu), hoop die nog op te mogen halen.
Net terug uit haulerwijk,goed geholpen daar.
Maar tijdens het controleren van de bestelling daar,toch iets mis gegaan.
in plaats van 1karton big19 heb ik dus 6stuks gekregen.nooit eerder karton big19 gehad dus wist ik niet hoe groot de doos moest zijn...
Hier vanmorgen ook geweest, na eerst bij de buren in Groningen te hebben aangedaan. Ik had hier 4 bestellingen gedaan waarvan ik één bestelling niet had uitgeprint. De 'manager' raakte gelijk in paniek en vroeg aan mij hoe we dat dan moesten gaan oplossen, want hij kon niks voor me doen.. Geadviseerd om onder mijn naam en adres de bestellingen te zoeken, wat de vriendelijke dame achter de kassa gelukkig al had gedaan en gewoon had klaarliggen.
Eerste indruk met de manager was dus niet geweldig, maar deze indruk had ik na afloop totaal niet meer. De verkopers waren heel vriendelijk, maar volgens mij waren de medewerkers in het magazijn niet heel erg scherp. De ene na de andere bestelling was verkeerd of ontbrak, wat ook bij mijzelf het geval was. Dit werd echter wel gelijk verholpen, maar voor de genen die nog komen is het dus zaak om goed je bestelling te controleren, want dit doen ze niet met je samen!
Tot slot had ik 5 sirens besteld, waar er maar 4 van waren. Zoals gezegd was de 'manager' ondertussen in een hele andere mindset en zocht hij (evenals met andere klanten) naar een passende oplossing, welke hij ook absoluut kon leveren.
Al met al kon je merken dat dit het openingsjaar was en nog niet alles gestroomlijnd liep. Hier heb ik echter alle begrip voor en ik ben dan ook als tevreden klant weggegaan. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
We hebben telefonisch contact gehad toch, je kwam van ver.
In 2018 zullen we t met je oplossen maar mocht er nog wat zijn, dan PM of app je maar.
Fijne dagen.
Ik zal je even een pm sturen,maar wij hebben geen telefonisch contact gehad.
ik heb enkel je voicemail ingesproken en een sms gestuurdt.
We hebben telefonisch contact gehad toch, je kwam van ver.
In 2018 zullen we t met je oplossen maar mocht er nog wat zijn, dan PM of app je maar.
Fijne dagen.