SQUEAK! VWC lid 1 dec 2017 #561 Jij ook bedankt voor weer een top freakactie Patrick. Verheug me nu al op de trip richting Huizen eind deze maand.
Jij ook bedankt voor weer een top freakactie Patrick. Verheug me nu al op de trip richting Huizen eind deze maand.
omepje VWC Moderator Forumleiding 1 dec 2017 #562 Petje af voor de talloze uren die je hier hebt in gestopt en de perfecte service die je bied. Succes komende weken.
Petje af voor de talloze uren die je hier hebt in gestopt en de perfecte service die je bied. Succes komende weken.
M moontan VWC lid 4 dec 2017 #565 Ik kreeg vandaag ook een email met afhaalbon. Alles klopt. Top service!!
Torrr VWC lid 4 dec 2017 #566 moontan zei: Ik kreeg vandaag ook een email met afhaalbon. Alles klopt. Top service!! Klik om te vergroten... Me2, zag er top uit. Thnx Patrick
moontan zei: Ik kreeg vandaag ook een email met afhaalbon. Alles klopt. Top service!! Klik om te vergroten... Me2, zag er top uit. Thnx Patrick
elburgersc VWC lid 4 dec 2017 #567 Ook mail gehad vandaag en klopte als een bus, Patrick nog nooit op een foutje kunnen betrappen zegt genoeg over deze superzaak Vuurwerk Huizen..
Ook mail gehad vandaag en klopte als een bus, Patrick nog nooit op een foutje kunnen betrappen zegt genoeg over deze superzaak Vuurwerk Huizen..
RemcoS VWC lid 5 dec 2017 #569 Alles weer top geregeld, de afhaalbon klopt uiteraard weer als een bus
D duitje VWC lid 5 dec 2017 #570 Zojuist heb ik mijn afhaalbon binnengekregen! Super Geen op/aanmerkingen. Ontzettend bedankt Patrick!
Zojuist heb ik mijn afhaalbon binnengekregen! Super Geen op/aanmerkingen. Ontzettend bedankt Patrick!