Dragstar Rockets [Vuurpijl Ass.]

Vond de burst toch wel erg goed van deze kleine pijltjes! Sier kon ik niet zien overdag...

Mensen film toch eens. Pak die smartphone (die heeft iedereen toch bijna aan de hand vastgeplakt)en filmen die hap. Ik krijg de 30e pas mijn bestelling en kan dan pas filmen.

Ik snap niets van de klachten. Pijlen stijgen heerlijk op en hebben een flinke burst! Schrok me rot bij de knal na het lezen van de reacties.

Toppertjes voor het geld wat mij betreft.

Voor die 60 cent per pijl geen miskoop, maar wat zat er een enorm verschil in kwaliteit tussen de pijlen zeg. Ik had er een stuk of 5 waar een plopje en 1 of 2 sterren vanaf kwamen, een hoop met redelijke tot goede burst en boeket, en een stuk of drie waarbij de pijl niet aan de stok zat vastgelijmd, en die dus gewoon uit elkaar vielen toen ik ze uit de verpakking haalde. Al met al best leuk stookvoer, maar ik zou ze niet nog eens kopen.

Voor 10 euro weer 20 bijbesteld. Geen grootse effecten maar voor die prijs de beste pijltjes met een knal en klein boeketje. Daar kunnen die devilpijltjes bij lange na niet tegenop. Gewoon geinig voor 18:00

Voor 17,50 voor 20 vond ik het eerlijk gezegd te duur voor deze boys. Superkleine pijltjes en de uitwerkingen lieten in veel gevallen te wensen open.

Back
Bovenaan