Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik was hier vanmorgen voor mijn 1e bestelling en ben ook niet echt enthousiast over de klantbehandeling. Eerst stond ik netjes binnen te wachten en toen ik na een goed kwartier aan de beurt was, werd ik naar achteren gestuurd voor mijn bestelling (valk regulier vs vuurwerkperdoos). Dit stond nergens (goed) aangegeven en werd ook niet omgeroepen in de winkel.

Toen eenmaal buiten weer een behoorlijke rij, die ook maar niet kleiner werd. Duurde erg lang voordat je de producten kreeg. De toon van bepaalde verkopers, echter zeker niet allen, was ook nog eens erg onvriendelijk, iets waar je niet op zit te wachten na een half uur kou (en 15 minuten voor niks binnen).

Waar het mij uiteindelijk echter om gaat is de prijs van de producten, en die was gewoon prima. Het is jammer dat het totaalplaatje niet klopt, maar dat weerhoudt mij er niet van om hier in de toekomst nog eens te bestellen, en al helemaal niet als die leuke dame er dan ook nog werkt :)

Bij mij verliep het ook allemaal soepel vanochtend. Stond er iets voor 6 al en om 6:00 ging het hek open en 10-15min later zat ik weer in de auto met alles wat ik besteld had.

ben er vanochtend ook geweest om half zeven kwwart voor zeven had ik wat besteld was , gelijk even door gereden naar Rheine in duitsland , ff wat scoren bij de Lidl , Aldi en Posten-borse geen Nederlander te bekennen , de schappen vol was binnen en half uurtje klaar en hop naar Rotjeknor enne controles waar dan

1 lontje is langer dan de ander , wou ze eigenlijk doorlonten maar dat wordt priegelwerk , stook ze welstuk voor stuk in de vooravond

mijn sick six zou een uur later komen, maar daar kon ik niet op wachten.
de vervanging mocht 50,- zijn, maar ik wou dus wel een 150sh box er voor terug, dus als vervanger de valk limited edition 150 gekregen. dikke prima.
en bij de gewone bestelling in de winkel miste er zoals ieder jaar weer een product, dit keer de ti thunder.

mijn sick six zou een uur later komen, maar daar kon ik niet op wachten.
de vervanging mocht 50,- zijn, maar ik wou dus wel een 150sh box er voor terug, dus als vervanger de valk limited edition 150 gekregen. dikke prima.
en bij de gewone bestelling in de winkel miste er zoals ieder jaar weer een product, dit keer de ti thunder.

ti thunder moest bij mij ook gehaald worden,.... maar dat was prima, stond namelijk al op de tas vermeld.

Paar Vuurwerkmania producten niet op voorraad helaas. Ga ik morgen voor langs. Verder gewoon alles netjes binnen. Kreeg de wicked whistle als vervanger voor de daisy beam, helemaal prima.

Wij zijn goed geholpen en moet zeggen dat die mevrouw der aardig goed uit zag Haha
Ze moesten even zoeken maar uiteindelijk kwamen ze toch aan met een rolcontainer :-)
Der kwam zelfs iemand helpen met inladen !

Super geholpen !

Wij zijn goed geholpen en moet zeggen dat die mevrouw der aardig goed uit zag Haha
Ze moesten even zoeken maar uiteindelijk kwamen ze toch aan met een rolcontainer :-)
Der kwam zelfs iemand helpen met inladen !

Super geholpen !

liepen er 2 :) (in de afhaal winkel) , en zo te zien waren het zusjes van elkaar.

vanochtend mijn bestelling opgehaald, inderdaad leuke dames.

Helaas was mijn cruel traction niet aanwezig, als vervanging de flash of the gods gekregen. Ook prima.
steek al jaren de cruel traction af. Dus dit is wel eens leuk als afwisseling

vanochtend mijn bestelling opgehaald, inderdaad leuke dames.

Helaas was mijn cruel traction niet aanwezig, als vervanging de flash of the gods gekregen. Ook prima.
steek al jaren de cruel traction af. Dus dit is wel eens leuk als afwisseling

Ik was er vanochtend ook. Eerst 06:00 vuurwerkperdoos en daarna naar binnen. Leuke meiden inderdaad :)
The Golem was afgekeurd, in plaats daarvan Brutal gekregen. Sick Six kwam vanmiddag pas weer binnen, maar daar wilde ik niet op wachten. Kon de Zena Mayhem krijgen dus dat was in orde. Verder miste er 1 Mirage, maar die pakte de leuke meid binnen later alsnog.

Kortom; Ik heb bijna alles, ben goed en vriendelijk geholpen en geprofiteerd va fikse kortingen. René was aardig en de rest ook. Mij zien ze volgend jaar zeker weer terug!

Ook vanochtend geweest. Was best rustig vond ik. Ga normaal op de 1e verkoopdag naar valk en dan is het vaak chaos.

Ook was de losse bestelling voor het eerst in 7 jaar compleet :P

Vanmorgen hier ook weer geweest, omdat gisteren een paar artikelen niet geleverd waren , de Color Explosions en Extasy of Gold beide VuurwerkMania .

Vandaag waren ze nog niet geleverd, en heb als vervangers gekregen de Rubro Immortal Gold en Evolution Snowstorm :thumbsup:

Mooi opgelost zo met deze cakeboxen :D

Vanmorgen tegen 07.00 uur met mijn pleegzoon hier geweest (beetje hulp bij het tillen en inpakken was wel handig). Gelijk aan de beurt bij VWPD en binnen 15 minuten ook alles in de auto. Rij een zafira dus paste mooi. Aan de voorkant nog even de pijlen bestelling ophalen die ook al klaar lag ondanks dat we eigenlijk een uurtje te vroeg waren daarvoor. Alles aanwezig en compleet. We hadden snel weer weg kunnen zijn als mijn pleegzoon niet zo was afgeleidt door de aanwezige dames :p

Back
Bovenaan