Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm ik zit te twijfelen, moet s'ochtends tot een uur of 6 werken en daarna weer om 8.
Lekker uitgebreid en relaxed s'avonds even heen of stressen en snel in de ochtend met de mede freaks.

Net een paar uur rust genomen. Vertrek rond 00.30 naar Gerrit en hoop ergens tegen 05.00 uur aanwezig te zijn. Slechts 330 km enkele reis.:cool:

Laatst bewerkt:
De meeste mensen gaan dus in de ochtend.. Ik ben er zelf morgen avond rond een uurtje of 20:00. Zin in!

Het was weer superstrak geregeld bij Gerrit. Reed om 04.45 het terrein op, winkel was al geopend. Binnen ingeleverd, en om 05.10 reden we al weer huiswaarts. Als vervanger voor de 3xheaven, de serenity meegekregen, goede deal al zeg ik het zelf. Gerrit, nogmanogmaals bedankt voor de topactie en snelle service!!!

Was vannacht om 04.40 uur aan wezig in de winkel. Goed ontvangen met een kop koffie. Hierna nog een praatje met Gerrit gedaan en daarna de bestellingen ingeladen. Cafferata had niet alles uitgeleverd, i.p.v. 4 losse cakes (2x Brocade Waterfall en 2x Gold Spinning Wave and Glitter), een nieuwe Pangu-Box (Mega Pangu Box 2) meegenomen. 2 man hulp bij het inladen en voor de rest alles uitgeleverd. Nog een koffie met cake gedaan en toen aan de terugreis begonnen. Een uurtje later was ik weer op terugweg. Geweldige zaak, TOP-afhandeling. Gerrit en zijn team, bedankt voor alles en graag tot een volgende keer.:D:D:D

Net als vorig jaar was alles super geregeld bij Gerrit en zijn hulpjes! Wat weet die man toch veel, iedereen herkent hij wel, weet hij wat er besteld is en zelfs ordernummers weet hij af en toe op te noemen...

Ik werd ook snel geholpen. Heel even met Gerrit gesproken maar het was redelijk druk en volgens mij een hoop geregel.

Mega- Vuurwerk onwijs bedankt voor dit jaar, en waarschijnlijk tot volgend jaar weer!

Ik wil ook even mijn ervaring delen van vanmorgen. Kwam tegen 6:15 aan bij de winkel, even rondgekeken en met Rick gesproken (potige-smurf) en even een kop koffie gedronken die ons gelijk werd aangeboden! Het was een beetje chaos, omdat Gerrit veel zaken zelf afspreekt met klanten, waardoor het iets langer duurde, maar dat bedroeg ook niet meer 30 minuten. Even gezellig met Gerrit gepraat, mooie gesprekken en hij zit bomvol verhalen!

Na 45 minuten gewacht te hebben kwam het eerste spul aandruppelen met de heftruck, waarna ik 2 pallets ontving en heb gecontroleerd met lwdgast, top service kerel!

Al met al een super goeie ervaring, mooie vervangers gekregen van potige-smurf en topservice gehad, ook qua contact met Gerrit. Ik ben vaste klant!

Tsja, wat valt hieraan toe te voegen? Gerrit legt zijn klanten gewoon van het begin tot het eind in de watten. Schitterend assortiment, alle vragen die je stelt via het topic of PM worden beantwoord, leuke suggesties als alternatief worden gedaan als een product niet beschikbaar is, bakkie koffie (geen taart!), gezellig praatje tijdens het wachten en de bestelling wordt netjes op een container naar je auto gebracht. Zelfs over een optimale kofferbakindeling wordt meegedacht!

Ook nog een geinig praatje met iemand daar uit de buurt gemaakt bij de auto. Die keek zijn ogen uit dat mensen uit het hele land naar Leeuwarden komen om vuurwerk te halen.

Note to myself: Volgend jaar ook maar een hotelletje boeken voor nog wat extra nachtbraaksfeer.

Gerrit bedankt en tot volgend jaar!

Het was wederom prima geregeld ook al was er van Cafferata helaas het eea niet geleverd. Prima vervangers aangeboden gekregen en tevreden weer weg na een half uurtje ongeveer. Veel beter op vuurwerkgebied wordt het niet, absolute topzaak.

Dit jaar voor het eerst en samen met mijn zoontje. Wat heeft die genoten zeg. Een nieuwe traditie is geboren ff op en neer naar Leeuwarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan