[WINACTIE 10] Win een VOLT! Partyraiser! [WINNAARS BEKEND]

Ook ik heb met deze inzending aan alle 10 prijsvragen meegedaan, deze heeft me wel veruit de meeste tijd gekost...
Met niet 1 Volt! Partyraiser in het middelpunt, maar maar liefst 27 stuks!

DSC00030.jpg

Hier mijn inzending:

Ik denk dat ik wel weet wat er bij Niels in de straat staat straks ...
Dat je voor zo’n prijsvraag dat helemaal op bouwt ...:p:wink:

Zeg nou zelf... deze cakebox hoort toch gewoon in de spotlights!

Wedstrijd Vuurwerktotaal - Partyraiser.jpg

Ik heb mijn oude hobby maar eens een nieuw leven ingeblazen voor deze actie!
Was erg leuk om te doen!

Hele gave inzendingen hoor, mooi om te zien dat iedereen er zo veel tijd in steekt.
Ben erg benieuwd naar wie de winnaars worden.

Vette inzendingen allemaal zeg. Op de laatste dag heb ik ook wat gemaakt, helaas niet meer tijd want me vriendin wil kerstfilms kijken :p Kerstavond he. Hier mijn inzendig: De PartyRaiser Trailer.

Hopelijk komt mijn inzending nog, maar ik wil alvast zeggen dat het niveau écht heel hoog is bij deze actie. Duidelijk is dat deze box erg gewild is (of zijn het de kaarten voor sommigen? :P). Echt een genot om de inzendingen te bekijken.

En de laatste.... ik ga lekker kerst vieren nu en wens jullie allemaal fijne feestdagen en een fantastische jaarwisseling !

Laatste kans om een mooie prijs te winnen. Ben niet handig met filmpjes.. moet het hebben van iets anders. Heb slechts 1 gedicht ingezonden, weet het echt niet meer.. alle inspiratie is reeds op. Ik wens iedereen die nog niets heeft gewonnen veel geluk! ;)

Ik heb hierbij een tweede video Gemaakt.
Waarbij partyraiser Ikzelf en een vriend van mij in te zien zijn...
Ik ben niet geweldig in editten ik heb het geprobeerd! .
: ) vandaag of morgen zal nog een edit foto van partyraiser worden geuploud

en het edit gedeelte : P

vuurwerk.jpg
(grijze blokjes zijn kleine stukjes geedit video)

Vette inzendingen allemaal zeg. Op de laatste dag heb ik ook wat gemaakt, helaas niet meer tijd want me vriendin wil kerstfilms kijken :p Kerstavond he. Hier mijn inzendig: De PartyRaiser Trailer.

Een absolute top 10 speler, deze mag van mij regelrecht de top 3 in...helemaal af.

Back
Bovenaan