Holland by Night

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 5041
Artikelnaam: Holland by Night
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 19 schots
Effectomschrijving: 19 shots cake met de mooiste gouden effecten!
Kartoninhoud: volgt
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl

Mooi ding. Maar waarom niet filmen als het donker is, dan komen de kleuren pas echt tot zijn recht.

Ziet er zo op z, n chinees inderdaad wel goed uit. GBv kennende wil ik dit graag wel eerst live in NL zien voordat ik dit ga kopen!

Niet alleen dat maar GBV kennende ben ik ook een beetje bang voor de prijs....

Ziet er wel goed uit qua effecten!

Inderdaad komt hij er hier heel mooi uit, toch vraag ik mij af waarom er zo vaak filmpjes worden gemaakt terwijl het niet donker is. Zie het bij meer topics, ook van andere importeurs regelmatig terugkomen.
Maar met deze cake is zo op het oog niets mis mee en als deze in NL ook zo presteert rest alleen de vraag welk prijskaartje er aan komt te hangen.

De boeketten zijn duidelijk minder indrukwekkend dan de film uit China. De cake schiet overigens erg hoog, als ie wat lager zou zijn en de boeketten daardoor wat groter overkomen, is dit toch een leuke cake voor dat geld. Hier een film, per 2 geschoten en eentje samen met de Xenon GT:

Ah nu herken ik het vuurwerk van de overburen!:D
Nog best felle gele tails, effect is ook prima maar hij schiet inderdaad veels te hoog. Kan qua grootte en wow factor absoluut niet de effecten anno 2014bijbenen.

Opzich een leuke cake.. het oranje strobe-effect is leuk.. maar het goudboeket vond ik persoonlijk minder.
Zou deze cake voor 23,95 zelf niet nog eens halen.

Prijs is veels te hoog. Bij meerdere importeurs krijg je 2 cakes voor dit geld die er niet voor onderdoen.

Back
Bovenaan