Vuurwerk naar binnen gegooid bij woning aan Muzenlaan in Eindhoven

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
694

EINDHOVEN - Bij een woning aan de Muzenlaan in Eindhoven is maandagavond rond 23.10 uur vuurwerk door de brievenbus naar binnen gegooid.

Het zou gaan om een cobra, als je die aansteekt krijg je eerst een soort vuurfontein waarna het object ontploft. De schade aan de woning van de slachtoffers is dan ook groot. De deur en het raam zijn gesloopt en het hele huis werd gevuld met rook.

De brandweer rukte groots uit. Het is niet bekend wie er achter de ontploffing zit.

694

Bron

Bij zulke mensen moet je gewoon 2 cobra's aan hun handen vast tapen en aansteken. Zodat ze dit nooit meer kunnen doen.

Ik heb bij een contra nooit gezien dat een deel van de verpakking heel bleef. Meestal gesnipperd uit een.

Door deze foto's word er wel ontkracht dat ze de kracht van een handgranaat hebben en dat ze je complete voorgevel er uit kunnen blazen. Weer een fabel de wereld uit :bye:

Door deze foto's word er wel ontkracht dat ze de kracht van een handgranaat hebben en dat ze je complete voorgevel er uit kunnen blazen. Weer een fabel de wereld uit :bye:

Kan zijn, maar dat maakt deze daad niet minder erg in mijn ogen... De dader is een gevaar voor zijn medemens, heeft geen respect voor andermans eigendommen en verziekt onze diep gekoesterde traditie op deze manier!

Zojuist langs gereden en de schade viel mee, een kapotte ruit in de deur.
Ik ben de media echt zo beu elke keer weer dat 'opgeblazen' gezeik.

Natuurlijk vind ik dit ook belachelijk en hoop ik dat de daders gepakt worden.
Je zal je hond maar in de gang hebben zitten...

Wat een knuppels, wederom illegaal vuurwerk.... dus wederom geen legaal vuurwerk, dus wederom een bewijs wat aantoont dat het afschaffen van legaal vuurwerk het probleem niet oplost.

Zojuist langs gereden en de schade viel mee, een kapotte ruit in de deur.

Natuurlijk vind ik dit ook belachelijk en hoop ik dat de daders gepakt worden.
Je zal je hond maar in de gang hebben zitten...

Knap dat jij van langsrijden kan zeggen dat de schade mee valt.

Knap dat jij van langsrijden kan zeggen dat de schade mee valt.

klopt zoals ik al aangaf een kapotte ruit in de deur.

De gevel zat er nog in, het huis stond er nog en zelfs het huis van de buren ook.
Wat ik wil zeggen is dat de politie en de media alles elke keer groter maken.

Dat weet je toch. Worden de ruiten van mijn auto er uit gegooid met sten en een fles dan lees ik dat nergens terug, maar worden deze ruiten vernield middels een nitraat oid dan staat het bijna op de voorpagina van de Telegraaf :mad:

Vrouw en twee kinderen vluchten huis uit door vuurwerk in brievenbus.

Een vrouw uit Eindhoven is haar huis ontvlucht samen met haar twee jonge kinderen, nadat iemand waarschijnlijk zwaar vuurwerk door de brievenbus gooide. Het glas van de voordeur verbrijzelde en het huis vulde zich met rook.

De bewoonster hoorde ‘s avonds laat een harde knal in de gang van haar huis aan de Muzenlaan. Ze haastte zich naar boven om haar kinderen uit bed te halen en rende met haar kroost aan de hand het huis uit. Het gezin raakte niet gewond, wel hebben de gang en de voordeur van de woning flinke schade opgelopen.

De brandweer en politie kwamen poolshoogte nemen en ontdekten dat er geen sprake was van brand. De politie neemt de zaak zeer serieus en doet onderzoek naar de dader(s).

https://www.hartvannederland.nl/nie...deren-gevlucht-voor-vuurwerk-door-brievenbus/

Back
Bovenaan