San71
VWC lid
Naja beter dan dat je dan pas de eerste levering krijgt.Ik werk in een vuurwerkwinkel met enkel wolff producten en wij krijgen de laatste levering pas 27 december!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Naja beter dan dat je dan pas de eerste levering krijgt.Ik werk in een vuurwerkwinkel met enkel wolff producten en wij krijgen de laatste levering pas 27 december!
Maar is dat dan de eerste levering met de Jackhammer of komt deze in gedeelten al eerder binnen?Ik werk in een vuurwerkwinkel met enkel wolff producten en wij krijgen de laatste levering pas 27 december!
Maar is dat dan de eerste levering met de Jackhammer of komt deze in gedeelten al eerder binnen?
Nee wacht, ik lieg, of doe mezelf utopischer voor dan ik ben. Stond er bij de Immortal Gold op 1e dag kwijlend bij, Salute Cake 1, Golden Power, New Moon, Transbomber...heb er gewoon een paar overgeslagen (CT, BAxl, 4 Seasons, alle Evo...), vraag me nie waarom; wrs effecten an sich nie interessant genoeg of even wars van hypes, burst/spreiding is bij mij zelden argument genoeg voor aanschaf. Magoe; punt is dat hypes wel wijzen naar goeie kwaliteit, straatspektakel en soms (maar zeker niet altijd) opvallende innovatie.Je loopt altijd producten mis. I don't care, ik trek mn eigen plan. En demo's bezoeken gaat moeilijk vanaf hier zonder auto. Ik vind t wel best, loop bij hypes meestal instinctief de andere kant op.
beetje kort door de bocht, de meeste mensen ervaren hem ook zo, op de stoep terwijl de cakebox in het midden van de straat staat. Dat gezegt te hebben lijkt de kwaliteit van de transbomber hard achteruit te zijn gegaan dus dat ie nu tegen valt zegt niks over de hype van vorig jaar.
En dan nu al vanuit te gaan dat ongedocumenteerde productie versie van een sample beter gaat worden dan de productie versie van een product van dit jaar is ook nogal uit de lucht gegrepen.
Terwijl ie verder gewoon exact hetzelfde is, op een klein beetje tempo verschil na.
als je goed kijkt naar de filpjes van vorig jaar dan zie je echt wel verschillen kwa volheid van de boekketten dus exact hetzelfde gaat er bij mij niet in
en het tempo maakt ook enorm veel uit in beleving.
Klopt, zal wel weer met afkeur te maken hebben. Die all at once was natuurlijk vrij heftig, die is nu een tandje minder gemaakt.
Als deze echt zo laat binnen zal komen als wordt beweerd dan kan je hem volgens mij beter tot volgend jaar laten liggen (drogen).
Ik lees hier dat Wolff de 27e nog vuurwerk gaat uitleveren? Lekker laat voor de winkeliers. Wordt heel erg intensief voor de winkeliers allemaal.
Maar goed ik stap ook van mijn geloof af. Ik heb de Jackhammer ook besteld. Zo onder deindruk bij de diverse demo,s. Het is echt een beest van een bak!!
Net als velen, twijfel ik ook nog steeds. Zeer veel potentie deze box. Aan de andere kant zijn er volgens mij alleen nog maar samples geschoten. Twijfel twijfel haha.
Net als velen, twijfel ik ook nog steeds. Zeer veel potentie deze box. Aan de andere kant zijn er volgens mij alleen nog maar samples geschoten. Twijfel twijfel haha.