Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn budget met 90% verminderen!
veel eerder bestellen en budget nog verder omlaag, het is in 2 jaar tijd al van 4500 naar 900 gegaan met 2 man en ik vind het wel mooi geweest in nederland met al dat gezeik over vuurwerk, de leugens en onwetendheid van politie/justitie/media en de aparte regels ( bijv: wel blokken van 25+ kg mogen verkopen maar niet mogen vervoeren/opslaan )
Meh, dat is niet gelukt...Wel met 70% gelukkig.
Inmiddels kan ik wel concluderen dat mijn idee van "alleen maar cakeboxen en toppers" is mislukt. Ja, meer cakeboxen en toppers, maar het toch niet kunnen laten om een berg stookmateriaal erbij te kopen. Pijlen had ik ook af geserveerd, maar deze zomer had ik ineens zin om een rek te bouwen. En ja, dan moeten er ook pijlen in natuurlijk....
Dat was er ook eentje voor mij: veel minder van dat overbodige kleine prut, wat uiteindelijk toch flink knaken kost. Veel te veel, en veel te slecht. Puur kwantiteit, nah daar ben ik wel klaar mee, en dat is dit jaar aardig gelukt-Geen prut spul meer; bijna gelukt, je weet dat het meterpakket tegen gaat vallen en ik heb die van Wolff al meerdere keren gehad, maar toch gekocht. Je moet wat als je fonteintjes voor de kinderen wil, kwa kruit/euro gehalte goed te doen (295gr/€12,50).
Alles van Funke halen, wat een mooi spul is dat.