Tijgernootje
VWC lid
Ik hoef helemaal niks in de winkel te halen,alles van afgelopen jaar heb ik nog omdat ik toen met 39,5 gr in bed lach te rillen van de griep 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoef helemaal niks in de winkel te halen,alles van afgelopen jaar heb ik nog omdat ik toen met 39,5 gr in bed lach te rillen van de griep![]()
Ik hoef helemaal niks in de winkel te halen,alles van afgelopen jaar heb ik nog omdat ik toen met 39,5 gr in bed lach te rillen van de griep![]()
Ik kan me freakactie ophalen tussen 00:00 - 01:00 in Steenbergen. Zijn er mensen die ervaring hebben met het 's nachts ophalen... is voor mij namelijk de eerste keer.
is de winkel gewoon open of is het een soort van legale kofferbakhandel? ben heel benieuwd namelijk.
Ben enkele jaren geleden bij Steenbergen om die tijd geweest. Het heeft wel wat, maar ik kan je wel vertellen dat het een lange dag is geworden aangezien ik pas om 3.00 thuis was en mijn volgende bestelling was alweer om 07.00.
dus nogmaals, het was een leuke ervaring maar ik doe het nooit weer ( kan trouwens ook niet, aangezien ik de laatste jaren in een winkel sta ), want het heeft geen meerwaarde dat je je vw zo vroeg hebt.
28 december tussen 06:00 en 07:00
Ben enkele jaren geleden bij Steenbergen om die tijd geweest. Het heeft wel wat, maar ik kan je wel vertellen dat het een lange dag is geworden aangezien ik pas om 3.00 thuis was en mijn volgende bestelling was alweer om 07.00.
dus nogmaals, het was een leuke ervaring maar ik doe het nooit weer ( kan trouwens ook niet, aangezien ik de laatste jaren in een winkel sta ), want het heeft geen meerwaarde dat je je vw zo vroeg hebt.
Tussen 8 en 9 op de 28e moet ik in steenbergen zijn. Dus dat wordt rond 7 uur beginnen met rijden denk ik.