Hoe laat haal jij je vuurwerk op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoef helemaal niks in de winkel te halen,alles van afgelopen jaar heb ik nog omdat ik toen met 39,5 gr in bed lach te rillen van de griep :cry:

Ik hoef helemaal niks in de winkel te halen,alles van afgelopen jaar heb ik nog omdat ik toen met 39,5 gr in bed lach te rillen van de griep :cry:

De ergste nachtmerrie van elke freak!

Ik hoef alleen een kleine bestelling op te halen in Pijnacker! Hopelijk is het qua wachttijd en logistiek dit jaar nu wel goed geregeld!

Ik kan me freakactie ophalen tussen 00:00 - 01:00 in Steenbergen. Zijn er mensen die ervaring hebben met het 's nachts ophalen... is voor mij namelijk de eerste keer.
is de winkel gewoon open of is het een soort van legale kofferbakhandel? ben heel benieuwd namelijk.

Ben enkele jaren geleden bij Steenbergen om die tijd geweest. Het heeft wel wat, maar ik kan je wel vertellen dat het een lange dag is geworden aangezien ik pas om 3.00 thuis was en mijn volgende bestelling was alweer om 07.00.
dus nogmaals, het was een leuke ervaring maar ik doe het nooit weer ( kan trouwens ook niet, aangezien ik de laatste jaren in een winkel sta ), want het heeft geen meerwaarde dat je je vw zo vroeg hebt.

De planning is wat vroeger geworden. Was tussen 9 en 10 (dus 9 uur) in Steenbergen. Daar is de lokale GBV-Weco dealer met een kleine bestelling tussen 7 en 8 bijgekomen. Zin in!

Ben enkele jaren geleden bij Steenbergen om die tijd geweest. Het heeft wel wat, maar ik kan je wel vertellen dat het een lange dag is geworden aangezien ik pas om 3.00 thuis was en mijn volgende bestelling was alweer om 07.00.
dus nogmaals, het was een leuke ervaring maar ik doe het nooit weer ( kan trouwens ook niet, aangezien ik de laatste jaren in een winkel sta ), want het heeft geen meerwaarde dat je je vw zo vroeg hebt.

Leuk om te lezen dat er nog meer freaks zijn die zo vroeg op de dag op pad zijn. Ik heb de volgende dag ook nog franeker op de planning staan. Wat dat betreft haal ik het liever om 00:00h op ipv 07:00h. Veel meer opties had ik niet qua afhaaltijden van de freakacties. En op zich 's nachts uitladen... Voorkomt misschien glurende buren en moeilijkheden...

kan het langer voor de kachel :)

De 28e sta ik om 00:00:01 voor de deur bij Bredavuurwerk om daarna om 10:00 uur weer in Steenbergen aan te schuiven. Dan om 13:00 uur in Gilze de rest ophalen...
Kan nie wachten! :tongue2:

Ik haal mijn bestelling pas 30 december op. Misschien dat ik op 28 december naar de dichtstbijzijnde winkel ga voor wat los vuurwerk wat ik kan stoken tot de 31e.

Ik vermoed dat ik heel 28 december alle kanten opga neem er de tijd voor zodat ik overal nog even een bakkie kan doen :)

Tussen 8 en 9 op de 28e moet ik in steenbergen zijn. Dus dat wordt rond 7 uur beginnen met rijden denk ik.

Tussen 8 en 9 op de 28e moet ik in steenbergen zijn. Dus dat wordt rond 7 uur beginnen met rijden denk ik.

ik tussen 7:00 en 8:00 daar wezen vanuit Rdam dus wordt ook de wekker zetten . maar doe dit expres ...

het hele jaar de wekker rond 5:30/6:00 en nu weer maar dan wakker worden en eerst denken shit.. 123 yesss vuurwerk , bij dezelfde pomp als elke ochtend een bakkie scoren ,, navigatie lekker aan en dan heerlijk het werkochtend gevoel meepakken hahaha maar echt super

Ik ga het de 28e om 20:00 uur ophalen, was vandaag even langs gereden om wat extra te bestellen want kon via website niet meer op hetzelfde tijdstip ophalen. Prima gelukt maar kreeg wel te horen dat ze hopen dat het ophalen goed gaat verlopen, helemaal om 0:00 uur want de kans bestaat dat het zo laat binnen gaat komen dat het vertragingen gaat opleveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan