[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 6-19 [Ass.]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 157
Artikelnaam: VALK SUPER 6-19 ( PAKKET )
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6 x 19 schots
Effectomschrijving: De HEAVY LEGEND SUPER 6-19 is een kwaliteits pakket met 6 cakes van 19 schots. Deze cakes zijn voorzien van knetterharde burst en mega grote sortie effecten. Met de laagste prijs garantie. Eigen import
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 112,50
Voorverkoopprijs: € 39,00

valk_super_6-19.jpg

Als oorspronkelijke prijs 112,50 euro zou moeten zijn denk je al gauw aan 30mm cakes. Maar dat kan gewoon niet mogelijk zijn met een voorverkoopprijs van 39 euro, dus zeker weten een hele erge vorm van verkooppraatjes, denk dat het kleine cakes zijn met waarschijnlijk een tubegrootte van 20mm.

kijk is na big valk19 koste ook normaal 360 nu 125 dus zeg niks en ze mogen meer korsting doen is hun iegen invoer al kijk je na andere boxen heb je minder korting dan op hun iegen prodt plus ze kunne gewoon ook 30mm cakes zijn hoor en dat dit weer hele goede verkoopstunt is ik bestel ze gewoon:idea:

Laatst bewerkt:
kijk is na big valk19 koste ook normaal 360 nu 125 dus zeg niks en ze mogen meer korsting doen is hun iegen invoer al kijk je na andere boxen heb je minder korting dan op hun iegen prodt plus ze kunne gewoon ook 30mm cakes zijn hoor en dat dit weer hele goede verkoopstunt is ik bestel ze gewoon:idea:

Ga maar uit van 20-25 mm. 30mm kan simpelweg niet voor die prijs,

is niks mee met een 25mm of zelfs maar 20mm.. kenne ook super zijn dus en heb wel is 30 mm cake gehad die vielen me zwaar tegen dus het zeght niks...

zit echt te twijfelen, dit zou het enige sier zijn dat ik koop (op pijlen na) dus weet niet of ik het risico wil nemen

Dat zouden dan prima potjes zijn voor die prijs!
ben heel benieuwd, heb ze besteld dus ga het op de 31e meemaken

Stiekem 1 getest op een afgelegen plek. zeer verrast. prima burst en en prima effect grote. ze knallen wel redelijk laag vind ik zelf.

Voor het geld meer dan prima potjes.

Back
Bovenaan