Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Folder Norma 2018.
is in YouTube filmpje gezet

Norma valt tegen kwa nieuwe producten van NICO geen losse nieuwe cakes.
Weco zijn allemaal omlabelingen waar nieuw bij staat.
maestro = Zyklop
roundhouse = Roundhouse Kick
wildstar = Prometheus

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje, aangezien ik dit jaar voor het eerst naar Duitsland ga. Kan je op 30 december nog dingen vonden of is alles dan op?

Ligt eraan waar je heen gaat in duitsland ga je net over de grens dan is de kans groot dat er niet veel mer is , ga je een stukkie verder dan is er meestal nog volop verkrijgbaar

Ik heb een vraagje, aangezien ik dit jaar voor het eerst naar Duitsland ga. Kan je op 30 december nog dingen vonden of is alles dan op?
Mocht je ditjaar gaan is er altijd wel wat te verkrijgen liefste zal ik de eerste verkoop dag gaan. Weetje zeker dat je alles wat je wilt hebben hebt. Maar valt soms wel mee en zoals hierboven al gezegd word licht maar net aan of je aan de grensstreek gaat..

weet iemand of het erg druk wordt in Ahaus? ben namelijk van plan om daar heen te gaan. Ging eerder altijd naar bocholt, daar was het niet erg druk maar is wat verder rijden

Zouden de prijzen anders zijn als je op verkooodagen eff langs wipt?
Volgens mijn baggere duits betreft dit voorverkoop prijs

Ik durf het niet te zeggen. De prijzen uit de folders van Lidl, Aldi, Posten Börse gelden ook voor de laatste drie dagen van het jaar. (voor dit jaar 28, 29 & 30 december)

Wellicht dat dit al gevraagd is maar ik ben op zoek naar een hummercake in duitland voorheen kocht ik de monsterking maar is deze toevallig omgelabeld?
(Andere hummercake is overigens ook prima)

Net ff bij de Grenzlandmarkt geweest, kwam er toch langs dus meteen ff foldertjes meegenomen.

EV9XjJr.jpg

YCF8GBA.jpg

Zxg2rtZ.jpg

jLRUy1z.jpg

Back
Bovenaan