Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker begin voor Barney in de Premier League en zo meteen de kraker Anders - MVG....
Morgen barst het dartfeest los in Ahoy Rotterdam. Dan volgt er voor de tweede keer een speelronde van de Premier League of Darts. Vorig jaar was de sfeer ongekend, met behoorlijk wat kippenvelmomenten. Voor morgen is het motto om dat nog eens dunnetjes over te doen. Ik ben in ieder geval van de partij en heb er erg veel zin in. Gaan er nog meer forumleden naar dit geweldige dartfestijn?
Volgende week donderdag begint het PDC WK weer, het teken dat de dag der dagen toch echt snel dichtbij gaat komen. Ik kijk hier ontzettend naar uit, het beloofd een mooi WK te worden. Zal Taylor afscheid kunnen nemen met zijn 17e wereldtitel, of wordt het toch gewoon het groene monster uit Nederland? Hoe gaat Barney het doen, gaat Cross ons verrassen? Kortom, een WK om naar uit te kijken.
Ben eigenlijk wel benieuwd of hier members zijn die zelf competitie gooien en zo ja waar? Zelf gooi ik bij de DORA in de eredivisie en de DBZP (niet erkende bond) in de tweede divisie.
Op de site van scorito kun je je eigen aanmelden, maak een account aan en meld je aan bij WK Darts. Ik heb een subpoule aangemaakt. De naam van de poule is Vuurwerkcrew180.
https://www.scorito.com
Om te zoeken naar de subpoule moet je eerst geregistreerd zijn, als je dat bent kun je rechts bovenin op het vierkantje drukken met 3 witte streepjes, en dan naar wk darts gaan en kun je een subpoule naam invoeren, hier kun je de eerste 3 letters invoeren en zul je verwezen worden naar een pagina waar de namen staan.