Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk je van de productie problemen in China? Daar heeft iedereen last van en Zena ook heel erg.
Die Klasek flash matjes van 200 shots zijn trouwens echt goed! Voor de aanbiedingsprijs kan je er lekker veel inslaan en er een grotere mat van maken![]()
Nou Zena gebruikt dat China smoesje maar al te graag. Als importeur moet je je core business toch beter kunnen managen, je hebt meestal bijna een jaar de tijd
Die 200 shots aan elkaar knopen voor eur75, ben ik eind 2018 nog niet klaar
Ik kijk wel even verder naar andere andere alternatieven, misschien moet ik me erbij neerleggen dat Zena in 2017 het net niet is, wel jammer hoor![]()
Nou Zena gebruikt dat China smoesje maar al te graag. Als importeur moet je je core business toch beter kunnen managen, je hebt meestal bijna een jaar de tijd
Die 200 shots aan elkaar knopen voor eur75, ben ik eind 2018 nog niet klaar
Ik kijk wel even verder naar andere andere alternatieven, misschien moet ik me erbij neerleggen dat Zena in 2017 het net niet is, wel jammer hoor![]()
Eens! Snap niet zo goed waarom dit jasr zulke issues zijn, ander management?
Ik wil ook dit jaar eigenlijk graag de 100k rollen. Ik heb er altijd minimaal 2 van, vorig jaar nog voor eur40 (kerstbal actie) met eindbom toen. Zijn de hindoerollen een goed alternatief en wat kosten deze dit jaar?
De tijd gaat dringen, dus als er alternatieven zijn hoor ik het graag.
Wachten lijkt geen zin te hebben. Ik ben hier nog steeds aan het wachten. Het assortiment en voorraad is ook dit jaar slecht. Er zijn idd erg weinig Zena producten in het assortiment.
Het is niet te ontkennen dan Zena sinds 2 jaar geleden echt flink achter uit is gegaan. Echt zonde! Dit heeft echt niet alleen te maken met problemen in China en strenge wetgeving.
Enige positieve dit jaar is het ontwikkelen van p1 producten (als ze tenminste op voorraad zijn) en de Funke producten. Alhoewel het bemachtigen van die spullen ook niet makkelijk is. Je moet bijna een tent zetten voor de deur. Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
Voor Zena prijzen?Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
Wachten lijkt geen zin te hebben. Ik ben hier nog steeds aan het wachten. Het assortiment en voorraad is ook dit jaar slecht. Er zijn idd erg weinig Zena producten in het assortiment.
Het is niet te ontkennen dan Zena sinds 2 jaar geleden echt flink achter uit is gegaan. Echt zonde! Dit heeft echt niet alleen te maken met problemen in China en strenge wetgeving.
Enige positieve dit jaar is het ontwikkelen van p1 producten (als ze tenminste op voorraad zijn) en de Funke producten. Alhoewel het bemachtigen van die spullen ook niet makkelijk is. Je moet bijna een tent zetten voor de deur. Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
Ja ze zijn binnen! Alleen het plaatje ofzo is weggevallen.
120 euro per serie.
Begrijp ik nu goed dat de 19 shots funke cakes er zijn?
Staan namelijk geen prijzen bij, alleen bij de grote cakes.