Cruelty

Ik zit te twijfelen om hier een doosje van te nemen voor zo n 135 zou het me kosten met korting (en daar dan gratis een glittering dahlia bij). Is de nieuwe batch weer net zo goed, dat is de vraag

Ik zit te twijfelen om hier een doosje van te nemen voor zo n 135 zou het me kosten met korting (en daar dan gratis een glittering dahlia bij). Is de nieuwe batch weer net zo goed, dat is de vraag

135 voor 8 stuks is een prima prijs. Als je daar ook nog een cake bij krijgt, helemaal top deal. Ik verwacht niet dat Wolff de goede naam van de Cruelty te grabbel gooit!

Ik zie ze overal in de freakacties voor €14,95 per stuk, dan is een doos voor €135,- niet zo'n super deal. Maar zeker wel netjes vergeleken met de adviesprijs natuurlijk. Ik denk dat je bij de freakzaken een karton voor een stuk minder kan krijgen.

Ik zie ze overal in de freakacties voor €14,95 per stuk, dan is een doos voor €135,- niet zo'n super deal. Maar zeker wel netjes vergeleken met de adviesprijs natuurlijk. Ik denk dat je bij de freakzaken een karton voor een stuk minder kan krijgen.

Dat is uitgaande van de losse verkoop. Ik schuif deze dan toch naar volgend jaar, en dit jaaris 1 of 2 om te testen.

Dat is uitgaande van de losse verkoop. Ik schuif deze dan toch naar volgend jaar, en dit jaaris 1 of 2 om te testen.

Je kan beter inderdaad een demo oid afwachten. Deze cake was zo goed door de burstknal en daarbij gepaarde grote boeketten. Als de burst minder is, dan scheelt dat al een heel groot deel van de charme van deze cake. Al is 14,95 zeker geen verkeerde prijs dus daarmee kan je geen miskoop aan doen natuurlijk. Maar een karton is even te gretig om een risico te nemen.

Ik heb vorig jaar een karton gehad waarvan ik er nog 4 over heb, de andere 4 heb ik 2x2 geschoten en waren alle 4 verschillend kwa effect en burstknal, maar blijft een topper.

Afgelopen jaarwisseling had ik er vier aangeschaft :) Het plan was om deze overlappend door te lonten 1-1-2. Helaas ging de eerste koppeling uit, waardoor het niet helemaal vlekkeloos ging. Ook nu als 1-2 configuratie loopt ie niet vloeiend over. De Cruelty is een draak om intern door te lonten.

Maar oh, wat is deze cake lekker! Salvo's, vette kleuren, enorme boeketten, keiharde klappen. Alles in één! :D

Ik zag dat ie volgende week wel wordt geschoten op de demo van 123vuurwerk. Ben benieuwd hoe die dit jaar zal zijn! Ik ben bang voor een wat mindere burst en spreiding, maar we zullen het zien.

Ik zag dat ie volgende week wel wordt geschoten op de demo van 123vuurwerk. Ben benieuwd hoe die dit jaar zal zijn! Ik ben bang voor een wat mindere burst en spreiding, maar we zullen het zien.

Ik ook, maar heb er wel 8 besteld, haha. Meen dat die voor gister op de lijst stond bij Orthen, maar nog weinig demofilms gezien.

Gisteren langs zien komen bij Orthen ja, weet niet welke versie het was. Nog steeds wel een grappige cake, maar er is zoveel beter te krijgen. Effecten zijn behoorlijk snel weg.

Gisteren langs zien komen bij Orthen ja, weet niet welke versie het was. Nog steeds wel een grappige cake, maar er is zoveel beter te krijgen. Effecten zijn behoorlijk snel weg.

Dit was een erg slechte versie, van wat we gewend zijn. Slechte klappen, boeketten veel kleiner, en het is meer een brocade met gekleurde tip geworden.

Back
Bovenaan