Alle VuurwerkPunt filmpjes [UPDATE 8]

Mensen de filmpjes komen weer online !:D

Redbaron heeft een pm terug gestuurd :

Hey,

Filmpjes van VWP komen binnenkort weer online zodra wij onze server capaciteit hebben uitgebreid.

Groet,

RedBaron.

m.v.g.

dutcheese

Laatst bewerkt:
Had mij even een PM gestuurd. Als ik tijd heb en ik vrees dat dat pas a.s. vrijdag of zondag is dan zal ik kijken of ik de filmpjes alvast kan overzetten naar de nieuwe server.

Groetjes,

Blackbaron.

Wacht even af ,hun hebben ook zat te doen met nieuwe producten/vuurwerkseizoen dus even gedult mag wel ,toch ?

:)

Geduld is een schone zaak zoals teun48 dat al zegt

stomme thnx knop:p.

nee tuurlijk hebben ze wel wat anders te doen dat dit mischien. maar ze zouden medio mei weer online komen:p en het is nu september dus geduld hebben we wel gehad haha:rolleyes:.

maar doe maar rustig aan:p we kunnen wel ff wachten ofniet?:D

Zojuist was Gerdo (BlackBaron) (Beheerder van de server) hier en heb ik nog even gevraagd wanneer de VuurwerkPunt filmpjes online komen, Gerdo (BlackBaron) gaat als hij tijd heeft a.s. woensdag de VuurwerkPunt filmpjes overzetten naar de nieuwe server, nog even geduld dus:wink:!

Ik ben begonnen om alle filmpjes weer terug op de server te zetten :D Dit gaat nog een behoorlijke tijd in beslag nemen. Het is zo rond de 3GB aan data. maar zo stillaan druppelen ze binnen nu.

Alle filmpjes zijn zover ik nu kan zien weer online. Mocht er een filmpje en\of link niet werken. Stuur me dan een PM.:)

Laatst bewerkt:
:):DDuizend maal dank. Ik vind persoonlijk de filmpjes van vuurwerkpunt echt steengoed en erg mooi ook.

Heel heel erg bedankt. Top filmpjes van vuurwerkpunt wil niet weten voor hoeveel geld daar de lucht in is gegaan. De intro is ook zo geweldig goed krijg al kippenvel als ik de intro alleen al bekijk. Jammer dat er weinig te vinden is over fallas 2005 of is daar niet meer filmmateriaal van ?

Heel erg bedankt voor de moeite!
:bye:

Mensen ik vraag me af wanneer ik wakker wordt uit deze natte droom :P
nu kan ik mn harde schijf weer lekker vuilmaken :D

duizend maal dank ;)

Ik heb trouwens nog een vraag. Zijn er ook nog fotos van vuurwerkpunt? Ik weet dit helaas niet omdat ik in mijn jongere jaren nooit op de vuurwerkpunt site heb gezeten:frusty:. En komen deze foto's als ze er zijn ook nog online.?:)

Ik heb trouwens nog een vraag. Zijn er ook nog fotos van vuurwerkpunt? Ik weet dit helaas niet omdat ik in mijn jongere jaren nooit op de vuurwerkpunt site heb gezeten:frusty:. En komen deze foto's als ze er zijn ook nog online.?:)

Die zijn er. maar of die nog beschikbaar zijn ?

Wat blijft het toch leuk om deze filmpjes te bekijken hehehe. Echt fijn dat ze op deze manier nog te bezichtigen zijn, zou echt zonde zijn als je deze niet meer kan bekijken.
:D

Regel het maar met Redbaron die kan de foto's online gooien op de snelle server van pyroworld :)

Uit Respect en Eerbetoon aan VuurwerkPunt.

Ik val van de ene verbazing na de andere. Ik zit alle filmjes achter lekaar te kijken. Vind het erg jammer dat ik niet of vuurwerkpunt zat. Wat een filmpjes wat een kwaliteit wat een blokken. Zat met kippenvel achter me pc meerdere malen goed teken dus.

Back
Bovenaan