Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had een grens gesteld van 500,-
Die is inmiddels gehaald met een paar 100 shot cake boxen, maar wil nog een Crash Box en wat losse cakes, maar ook de auto nog een grote beurt...
Eerst maar eens zien wat dat gaat kosten...

Mijn auto moet nieuwe schokdempers na de 28e.

Ikzelf rond de 300 euro en dan hebben we nog een pot samen met familie en vrienden en daar zit ongeveer 1000 euro in om te besteden voor vuurwerk, daar is al een deel van uitgegeven in het buitenland nu de rest mag ik nog opmaken in Nederland.

Nu helemaal klaar. €1603,65. Meer dan ik begin dit jaar wilde, maar sommige dingetjes kun je niet laten liggen.

Wanneer je ieders budget bij elkaar optelt, en deelt door het aantal heb je het gemmidelde buget. Als dat ieder jaar zou
Gebeuren zie je een trendlijn, ik vermoed dat die stijgt. Dan zie je ook hoe je zelf zit t.o.v. de trend

Dit vond ik een top idee!
Daarom heb ik gisteren een kleine website in elkaar geknutseld (mijn grootste hobby)

Alle bedragen genoemd op dit forum zijn in de database opgenomen. Je kan je bedrag opgeven via de website als je nog niet geregistreerd staat in de database. Iedereen kan zijn bedrag één keer wijzigen, als je meer uitgeeft doe dit dan zeker weten. Als je vaker dan 1x wilt wijzigen stuur dan even een PB!

Het plan is om dit volgend jaar ook te doen, op die manier komt er een mooie grafiek met trendlijn uit in Januari 2019. Het is een kleine moeite en zeker de moeite waard om even te registeren.

De website is snel in elkaar geknutseld, er wordt daarom ook GEEN persoonlijke data opgeslagen. We slaan alleen je VWC gebruikersnaam en bedrag op (geen IP-adres). Er hoeft ook geen account aangemaakt te worden. Er wordt vertrouwd dat er niet in de naam van andere gepost wordt, we zijn immers een hechte community met elkaar!

ga dus snel naar: http://watgevenweuit.nl

Ben je benieuwd of je in de database bent opgenomen en met welk bedrag?https://docs.google.com/spreadsheets/d/1X3xnd8lNg2POqsbq93x73G07B_4YjQKJ1QMdPgqA44E/edit?usp=sharing

De website is mogelijk nog niet voor iedereen bereikbaar. De domeinnaam is vandaag geregistreerd en de DNS is reeds aangepast. Het kan daarom tot 24 uur duren voordat iedereen de website kan zien. Aangezien ik hem zelf wel al kan zien post ik hem nu. ctrl f5 kan ook wonderen doen soms

Laatst bewerkt:
Dit vond ik een top idee!
Daarom heb ik gisteren een kleine website in elkaar geknutseld (mijn grootste hobby)

Alle bedragen genoemd op dit forum zijn in de database opgenomen. Je kan je bedrag opgeven via de website als je nog niet geregistreerd staat in de database. Iedereen kan zijn bedrag één keer wijzigen, als je meer uitgeeft doe dit dan zeker weten. Als je vaker dan 1x wilt wijzigen stuur dan even een PB!

Het plan is om dit volgend jaar ook te doen, op die manier komt er een mooie grafiek met trendlijn uit in Januari 2019. Het is een kleine moeite en zeker de moeite waard om even te registeren.

De website is snel in elkaar geknutseld, er wordt daarom ook GEEN persoonlijke data opgeslagen. We slaan alleen je VWC gebruikersnaam en bedrag op (geen IP-adres). Er hoeft ook geen account aangemaakt te worden. Er wordt vertrouwd dat er niet in de naam van andere gepost wordt, we zijn immers een hechte community met elkaar!

ga dus snel naar: http://watgevenweuit.nl

Ben je benieuwd of je in de database bent opgenomen en met welk bedrag?https://docs.google.com/spreadsheets/d/1X3xnd8lNg2POqsbq93x73G07B_4YjQKJ1QMdPgqA44E/edit?usp=sharing

De website is mogelijk nog niet voor iedereen bereikbaar. De domeinnaam is vandaag geregistreerd en de DNS is reeds aangepast. Het kan daarom tot 24 uur duren voordat iedereen de website kan zien. Aangezien ik hem zelf wel al kan zien post ik hem nu. ctrl f5 kan ook wonderen doen soms

Leuk idee. Ik heb mijn bedrag even geupdate. Uitgave tot dat moment stonden in de lijst, maar heb even het maximale budget er in gezet, wat ook aardig vol gaat komen schat ik zo. Wel mooi om te zien dat ik nog ruim onder gemiddeld zit haha

Kom uit op 395,- dit jaar. Meer dan zat wat mij betreft, heb wegens de mist van vorig jaar ook nog voor zo'n 300 thuis liggen. Mijn persoonlijke grootste collectie ooit!

Tot nu besteld haokan Pijnacker 650,00, vuurwerkmania 250,00 en zena 200,00.
Komt nog een beetje bij in de losse verkoop.

Al jaren zeg/denk ik bij zo'n 500... dat is wel genoeg zo.

Eindstand is toch altijd weer het dubbele!!!

+natuurlijk nog wat losse items die je tegenkomt als je je bestellingen gaat ophalen.
Want dan zie je al die mooie, leuke, interessante, nieuwe, grappige en onbekende dingetjes en kun je je toch nooit inhouden!!!:p

Ik zelf 600 euro, en met 3 vrienden waarmee ik t vier erbij zon 1500 euro. Heb nog nooit zoveel gehaald dus ben benieuwd! Hoop volgend jaar eigenlijk wel de 1000 aan te tikken haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan