'Stunt niet met vuurwerk, levensgevaarlijk!'

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
GELDERMALSEN - In Geldermalsen zijn ze er vroeg bij. Met een vuurwerkbom is zaterdagavond een krat met lege flesjes opgeblazen.

Dat gebeurde aan de Sophiastraat, meldt wijkagent Erwin van Dalen. 'De omgeving lag bezaaid met glasscherven, levensgevaarlijk!' Een andere wijkagent voegt eraan toe: 'Niet stunten!'

De politie hoopt dat mensen in de buurt iets hebben gezien.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2150089/Stunt-niet-met-vuurwerk-levensgevaarlijk

Inderdaad, dan ben je wel behoorlijk levensmoe. Snap niet hoe je dit in je hoofd kunt halen. Hopelijk worden ze gepakt en een hele dikke boete.

Wat een brainloze gasten zijn dit zeg, ongelooflijk... ja zo help je onze hobby wel naar de klote.
Dit wordt weer breed uitgemeten in de media... top gedaan kansloze muppets.

De daders mogen nog van geluk spreken dat ze niet doorzeeft zijn met glasscherven.
Je bent ongeveer hetzelfde effect aan het creëren, als met een handgranaat.

Sommige mensen zijn ook niet te helpen.

Niet dat zulke "creatieve" ideeën niet zelf verzonnen kunnen worden maar ze worden welzeker aangemoedigd door die droevige YouTube prutsers (waaronder 1 gesponsord by Zena, helaas).
Vorig jaar was er een topic over het flaggen van dat soort filmpjes en dat lijkt me helaas toch nodig om weer onder de aandacht te brengen.
Dit gedrag mag niet worden gebruikt door de tegenstanders om vuurwerk in een kwaad daglicht te stellen!
Daar hoort dan wel bij dat je als liefhebber er duidelijk afstand van neemt......

En ja, ik ben ook jong geweest en heb heel rare dingen gedaan. Verantwoordingsgevoel komt met de jaren.

Niet dat zulke "creatieve" ideeën niet zelf verzonnen kunnen worden maar ze worden welzeker aangemoedigd door die droevige YouTube prutsers (waaronder 1 gesponsord by Zena, helaas).
Vorig jaar was er een topic over het flaggen van dat soort filmpjes en dat lijkt me helaas toch nodig om weer onder de aandacht te brengen.
Dit gedrag mag niet worden gebruikt door de tegenstanders om vuurwerk in een kwaad daglicht te stellen!
Daar hoort dan wel bij dat je als liefhebber er duidelijk afstand van neemt......

En ja, ik ben ook jong geweest en heb heel rare dingen gedaan. Verantwoordingsgevoel komt met de jaren.

Dat gaat zeker over Ruben Koet? Tsja, die maakte zich gisteren behoorlijk belachelijk op https://www.facebook.com/AntiVuurwerkverbod/ Lees 'Vuurwerkvandalisme, de rekening betalen we samen' maar eens door.

Dat gaat zeker over Ruben Koet? Tsja, die maakte zich gisteren behoorlijk belachelijk op https://www.facebook.com/AntiVuurwerkverbod/ Lees 'Vuurwerkvandalisme, de rekening betalen we samen' maar eens door.

Ja, onder andere. Als je wat centjes wil verdienen en views wilt hebben moeten ze steeds iets gekkers verzinnen dan de ander. En als ze echt een reactie moeten geven om hun gedrag uit te leggen dan heeft het een niveau van een verongelijkte puber die met volwassenen probeert te discussiëren.

Ik wordt nu al weer sjacherijnig van de komende vuurwerkfilmpjes op Dumpert.

Allemachtig. Wat een droeftoeter is het ook. Mijn dochter volgt zijn andere kanaal, Koet Life. Ik erger me elke dag meer aan die tokkie familie, en snap niets van de aantrekkingskracht. Ruben is een absolute liefhebber, laat ik dat gezegd hebben. Maar de manier waarop hij omgaat met publiciteit is kansloos. Geen enkel besef van hetgeen hij aanricht met zijn filmpjes. En de discussie die hij voert onder het betreffende bericht is echt van een basisschool niveau.

Ik neem koetje met een korreltje zout, altijd wel leuk om naar te kijken... En geeft hij het verkeerde voorbeeld? Nou dat zal dan wel, echter speelt de jeugd ook allemaal gewelddadige spelletjes en kijken ze gewelddadige films. Gelukkig is het normaal dat je niet direct alles na doet wat je ziet.

Ik neem koetje met een korreltje zout, altijd wel leuk om naar te kijken... En geeft hij het verkeerde voorbeeld? Nou dat zal dan wel, echter speelt de jeugd ook allemaal gewelddadige spelletjes en kijken ze gewelddadige films. Gelukkig is het normaal dat je niet direct alles na doet wat je ziet.

Ik ben het meestal heel erg met je eens, maar hier moet ik toch even tegenin gaan.

De spelletjes en films zijn absolute fictie, en ook nog eens leeftijdsgebonden. Maar wat het vooral zo anders maakt, is dat hij een 'normale gast' is die laat zien hoe je knutselt en kloot met vuurwerk. En dan ook nog eens met illegaal spul dat niet in de straten thuis hoort. Als je dan zoveel (veelal jonge) volgers hebt, dien je een voorbeeldfunctie op je te nemen. Althans, hij MOET niets, maar dat is wat ik ervan denk.

Ik ben het meestal heel erg met je eens, maar hier moet ik toch even tegenin gaan.

De spelletjes en films zijn absolute fictie, en ook nog eens leeftijdsgebonden. Maar wat het vooral zo anders maakt, is dat hij een 'normale gast' is die laat zien hoe je knutselt en kloot met vuurwerk. En dan ook nog eens met illegaal spul dat niet in de straten thuis hoort. Als je dan zoveel (veelal jonge) volgers hebt, dien je een voorbeeldfunctie op je te nemen. Althans, hij MOET niets, maar dat is wat ik ervan denk.

Ten eerste, fijn om te horen dat er iemand is die het wel eens met mij eens is! Goed dat je z'n complimenten geeft!

En ja daar geef ik je ook gelijk in... Eigenlijk heeft hij een voorbeeld functie, maar dat zou zijn kanaal vrijwel dood maken. Andere kanalen die nog niet zo lang bestaan blazen ook van alles op, en doen het nog véél beter bij de jeugdige kijkers. Moet je daar dan maar in mee gaan? Nee, tuurlijk niet, maar het is de beste man zijn brood. Dus het boeit hem volgens mij niet zo gek veel...

Back
Bovenaan