DEvuurwerkhandel.nl in Haaksbergen

ik ben er een jaar of twee/drie geleden eens geweest. Best leuke winkel en verkopen verschillende merken. Welke dat nu zijn, weet ik zo niet precies.

Volgens de Facebookpost:
Zo maar eens langzaam de boel weer opstarten in de bunkers en weer alles opnieuw inrichten voor het nieuwe assortiment van Rubro en Zena

Misschien toch maar even in de gaten houden...

Op welke categorie ik ook klik komen er geen producten te staan.

Er zijn nou wel producten maar nog niet in elke categorie. Mijn vriend heeft vandaag opgebeld en ze zijn nog bezig met het updaten van de site. Dit weekend zou het klaar moeten zijn en zou de website dan up-to-date zijn.

Leuk winkeltje, goed en erg snel geholpen. Volgend jaar zeer zeker weer in de gaten houden. Vooral devuurwerkstaffel Wat een aanbiedingen zeg, je moet wel een karton halen maar de prijzen zijn echt super

Hier dit jaar wat Transbomber besteld en vandaag afgehaald. Niet eerder geweest, maar hier hangt een lekkere sfeer in de winkel, ziet er super uit en de uitlevering ging vlot en voor ons allen was de bestelling compleet. Via Vuurwerkstaffel.nl besteld voor mooie prijzen.
Goede route in en uit, helpen klanten mee, echt een dikke aanrader deze winkel!

Ik wil ook mijn complimenten geven aan deze winkel. Vandaag geweest om een redelijk forse bestelling af te halen. Na het inleveren van de bon werd er gelijk actie ondernomen, werd de kar volgeladen en stonden we na een eindcontrole na zo'n 20 minuten weer buiten. Vriendelijk geholpen met de grote bestelling, ideale karren om naar de auto te rijden en de prijzen waren meer dan goed op de website van Vuurwerkstaffel.

Winkel ademt ook echt sfeer, ruim van opzet, alles leek op rolletjes te verlopen. Wat mij betreft ook een aanrader!

Vorig jaar kennis gemaakt via een kleine losse aankoop ter plaatse, dit jaar wat uitgebreider via een bestelling op vuurwerkstaffel (aardige freakprijzen!).

Prima zaak, leuke showroom, al het bestelde 100% geleverd, vriendelijke mensen :thumbsup:

Back
Bovenaan