Freakactie Vuurwerk Riezebos Amersfoort 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof dat de dagacties gewoon verder gaan. Er zitten steeds leuke dingen bij. :)

Laatst bewerkt:
1k0.jpg

En morgen nog twee dagen
en overmorgen nog een dag
maar geen Fireworks for all cakes in de aanbieding ?(zie ook post 81)
Jammer hoor, beetje teleurgesteld.

Dit zijn echt mooie prijzen, er gaat gewoon 30% van af. (de 30% wordt pas in de winkelwagen berekend en staat niet bij de producten zelf weergegeven). Anders ben ik wel benieuwd waar jij je vuurwerk koopt, voordeliger dan dit wordt het niet echt...

Vorig jaar heb ik meerdere "Fireworks for All" producten voorbij zien komen in de straat. Om een voorbeeld te noemen, de Braveheart Box met dik 200sh (30mm) maakte het meeste indruk op mij. Dikke boekketten, enorme spreiding en zeer goede burstknallen!

200sh met een kaliber van 1,2" voor 190eur. is gewoon een normale verkoop prijs, nu met nog 30% korting... een dik voordeel. Zo zijn er veel meer producten.

De korting wordt dus pas berekend in de winkelwagen, daarbij moet er voor minimaal 30eur. in de winkelwagen zitten:)

En morgen nog twee dagen
en overmorgen nog een dag
maar geen Fireworks for all cakes in de aanbieding ?(zie ook post 81)
Jammer hoor, beetje teleurgesteld.

Ook een vergissing van mij, had dit in het begin ook niet door. Maar er is hoop, vorig jaar werden in de winkel tijdens de laatste verkoopdag enkele restantjes voor een leuke prijs weggegeven. Zo had mijn over, over, over buurman enkele "Fireworks for All" producten waaronder de BraveHeart voor 140 meegekregen.

Ik moet zeggen dat die "Fireworks for All" boxen het meest gave waren wat ik had gezien afgelopen oud en nieuw. Misschien lag het er aan dat ze rond 01:00 uur werden afgestoken, maar de spreiding en burst was zeer goed!!!

Zometeen even laatste bestelling doen met de actie. Als ik volgende week nog single shots en vuurpijlen wil bestellen, hoe selecteer ik dan het zelfde afhaalmoment als het freak afhaal tijdstip? Wil het namelijk wel tegelijk ophalen ;)

Zometeen even laatste bestelling doen met de actie. Als ik volgende week nog single shots en vuurpijlen wil bestellen, hoe selecteer ik dan het zelfde afhaalmoment als het freak afhaal tijdstip? Wil het namelijk wel tegelijk ophalen ;)

Gewoon donderdag zo laat mogelijk aanhouden en in de opmerking zetten dat je op het freaktijdstip komt. Ik neem aan dat dat geen probleem is. Zo heb ik het ook gedaan met de templar box die ik op de site van vuurwerkmania heb besteld.

Ik doe vanavond nog een bestelling, tot hoelaat heb ik de tijd? Gewoon 12 uur? Wil Riezebos alvast bedanken voor de mooie actie(s)!

Ik doe vanavond nog een bestelling, tot hoelaat heb ik de tijd? Gewoon 12 uur? Wil Riezebos alvast bedanken voor de mooie actie(s)!

Je hebt nog tot vannacht inderdaad :) Daarna verdwijnt de automatische korting en komen er producten zoals pakketten, vuurpijlen,kindervuurwerk en actieartikelen online!

Morgen 4 en dinsdag 5 december heeft vuurwerk Riezebos een leuke actie voor de kleine freak:

24291477_1718930481451929_7780622176141354167_o.png

Daarnaast heeft vuurwerk Riezebos op haar Facebook pagina een grote win-actie open staan.

24296673_1715820145096296_33278721934166616_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan