Filmpjes gevonden op internet deel II

Hier een filmpje van een 24'' shell tijdens de Eclipse van gisteren:

Film is van Firecat8.

Ook vet dit zeg!
Ze hangen een soort van mega-masceleta aan een ballon en dan gaat alles letterlijk en figuurlijk de lucht in...
(Kijk vooral ook even vanaf 20:50)

Ook vet dit zeg!
Ze hangen een soort van mega-masceleta aan een ballon en dan gaat alles letterlijk en figuurlijk de lucht in...
(Kijk vooral ook even vanaf 20:50)

Super goed plan ook met zo een vuur waar allemaal brandende kolen vanaf naar beneden regenen en die ballon maar langzaam stijgt. Nu begrijp ik meteen waarom die dingen af en toe voortijdig hun lading wegschieten. Maar het resultaat mag er wel wezen! Mooi filmpje!

Hoe kunnen we zorgen dat deze video verwijderd wordt?

Dit is zo dom! Groot kanaal dit waar veel kinderen naar kijken.

Gelukkig zijn er al veel reactie's tegen deze video.

Edit: Je kan dus een melding.

Hoe kunnen we zorgen dat deze video verwijderd wordt?

Dit is zo dom! Groot kanaal dit waar veel kinderen naar kijken.

Gelukkig zijn er al veel reactie's tegen deze video.

Edit: Je kan dus een melding.

Heb het gerapporteerd, hopelijk doet iedereen dat hier!

Al gelukt 'schadelijk en gevaarlijke acties' aangevinkt al had ik misschien beter aanmoediging van terrorisme kunnen doen;) nog iets serieuzer lol

Sorry.
Maar dit kan dus echt niet.
Zeer ondoordachte actie welke tot zwaar letsel of zelfs doden tot gevolg kunnen hebben.
Dat stuk koper gaat op de afstand van de ( acteur ) dwars door hem heen!!!
Wat was die gast denkende???

En daarbij zijn dit dus de onder andere de oorzaken van de hetze tegen vuurwerk.:frusty:

gr
Marchel

Hopelijk volgen er meer welke deze video aanmelden als gevaarlijke content.

Wat een achterlijke idioot... Ook ik heb het filmpje gemeld. Hopelijk gaat dit soort zelfmaak geen trend worden.

Dit filmpje laat goed zien wat je absoluut niet moet doen met dit soort bommen: een tweede maal aansteken. (Ja dit is een bom). Al gaat het in dit geval niet fout.

Van beide filmpjes melding gemaakt. Dit soort acties zijn de reden waarom men vuurwerk wil verbieden....en dat nooit

Back
Bovenaan