Valk Vuurwerk Nijverdal

Bij de normale site krijg je toch ook altijd gratis big19 cakes er bij.Misschien is dat een deel van die voorraad die nu online staat? :p

Wil ik hem net gaan bestellen voor de zekerheid! is die al verwijderd van de site:(:(:(:(

Nu maar hopen dat er nog ergens een verdwaald karton opduikt. een oud en nieuw zonder de big 19 is geen oud en nieuw

Zojuist een karton big19 geprobeerd te bestellen, bij de laatste stap van ideal betalen dat je een bevestiging naar je mail kan sturen kreeg ik de error 'HTTP ERROR 500'.... hoop dat het goed is gegaan..

Edit: Heb wel gewoon afhaalbon en bevestigingsmail van de bank dus zal wel goed zijn

Yes, had ik toch geluk dat ik net nog even op de site keek! Gelijk deze nog even meegepakt en de orderbevestiging binnen.

Ik hoop wel dat het fair blijft, en dat de Valk Big 19 er ook echt is. Niet dat je afgescheept wordt met een of andere vervanger zoals de Extreme Salute x6.

Yes, had ik toch geluk dat ik net nog even op de site keek! Gelijk deze nog even meegepakt en de orderbevestiging binnen.

Ik hoop wel dat het fair blijft, en dat de Valk Big 19 er ook echt is. Niet dat je afgescheept wordt met een of andere vervanger zoals de Extreme Salute x6.

Mag aannemen dat ze er inderdaad zijn, anders zal die wel van de site verwijderd zijn zoals eerder

Kan er al besteld worden dan? ik zie niet direct prijzen staan maar als ik ze in het mandje gooi wel.
Mijn zoon wil bestellen maar volgens mij kan het nog niet.
Wie weet het.

Back
Bovenaan