Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan China red hier nergens in de buurt halen![]()
Ik denk niet dat er veel leden ervaring hebben met knalerwtenHet ergste is dat ik bloedserieus ben. 1100 euro aan vuurwerk, en mijn vraag gaat dus echt over knalerwten.
Nu komt de vreemdste, meest belachelijke en vooral onzinnige vraag ooit. Maar ik ga hem toch stellen na mijn debacle vanmiddag;
Welke knalerwten zijn het beste? Mijn dochter van 4 ramt er in 10 minuten 200 doorheen. Maar vanmiddag had ik die van Big Bazar (weco gbv) en dat viel tegen. Iemand betere suggesties?
wat is in de buurt?
Ik woon in Zeeuws vlaanderen en hier zijn niet zoveel fatsoendelijke winkels![]()
Iemand hier suggesties voor een leuke show? Max 500 euro, is zeker rekbaar, maar om er een bedrag aan te geven? Liefste bij 1 en dezelfde winkel. Zit zelf bij Rubro te kijken omdat ik hier goede ervaringen mee heb.
Zou de eerste keer zijn, en ben niet meer echt op de hoogte.
Als 00:00 projectje.
Zat zelf aan een rustige opbouw met een 2 fonteinen, daarna wat simpele kleur en misschien wat fluit, daarna wat meer geweld en kleur, en afsluiten met veel knallen en flitsen.
Kan iemand hier wat mee? Misschien importeurs aanbevelen en of cakes.
Iemand nog ideeën om 50 euro uit te geven?
Iemand nog ideeën om 50 euro uit te geven?
De VOLT! 1.0'' Final Gold of VOLT! 1.0'' Final Colorz staan er nog voor 49,50
maar ligt er een beetje aan naar wat je zoekt of al hebt...
De VOLT! 1.0'' Final Gold of VOLT! 1.0'' Final Colorz staan er nog voor 49,50
maar ligt er een beetje aan naar wat je zoekt of al hebt...