Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu komt de vreemdste, meest belachelijke en vooral onzinnige vraag ooit. Maar ik ga hem toch stellen na mijn debacle vanmiddag;

Welke knalerwten zijn het beste? Mijn dochter van 4 ramt er in 10 minuten 200 doorheen. Maar vanmiddag had ik die van Big Bazar (weco gbv) en dat viel tegen. Iemand betere suggesties?

Haha ik vind het leuk. Welke het beste zijn? Heb werkelijk geen idee.
Ben benieuwd of iemand hier antwoord op heeft.

Het ergste is dat ik bloedserieus ben. 1100 euro aan vuurwerk, en mijn vraag gaat dus echt over knalerwten.

Iemand hier suggesties voor een leuke show? Max 500 euro, is zeker rekbaar, maar om er een bedrag aan te geven? Liefste bij 1 en dezelfde winkel. Zit zelf bij Rubro te kijken omdat ik hier goede ervaringen mee heb.

Zou de eerste keer zijn, en ben niet meer echt op de hoogte.
Als 00:00 projectje.

Zat zelf aan een rustige opbouw met een 2 fonteinen, daarna wat simpele kleur en misschien wat fluit, daarna wat meer geweld en kleur, en afsluiten met veel knallen en flitsen.

Kan iemand hier wat mee? Misschien importeurs aanbevelen en of cakes.

Het ergste is dat ik bloedserieus ben. 1100 euro aan vuurwerk, en mijn vraag gaat dus echt over knalerwten.
Ik denk niet dat er veel leden ervaring hebben met knalerwten :D.

Enige tip, koop 3 verschillende. Dan zal er wel een goeie tussen zitten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Zo doe ik het ook met rotjes die ik weggeef/voor anderen koop.

Nu komt de vreemdste, meest belachelijke en vooral onzinnige vraag ooit. Maar ik ga hem toch stellen na mijn debacle vanmiddag;

Welke knalerwten zijn het beste? Mijn dochter van 4 ramt er in 10 minuten 200 doorheen. Maar vanmiddag had ik die van Big Bazar (weco gbv) en dat viel tegen. Iemand betere suggesties?

Ervaring ermee heb ik niet echt. Maar ik kan je wel op een idee brengen misschien?

Knalt hard genoeg toch?

Ik woon in Zeeuws vlaanderen en hier zijn niet zoveel fatsoendelijke winkels:cry:

Kan ik mij iets bij voorstellen... Misschien Ed Raket in Bergen op Zoom? Die verkoopt China Red, en ik zag dat je al in Steenbergen moest zijn, dus je komt er langs, haha.

Iemand hier suggesties voor een leuke show? Max 500 euro, is zeker rekbaar, maar om er een bedrag aan te geven? Liefste bij 1 en dezelfde winkel. Zit zelf bij Rubro te kijken omdat ik hier goede ervaringen mee heb.

Zou de eerste keer zijn, en ben niet meer echt op de hoogte.
Als 00:00 projectje.

Zat zelf aan een rustige opbouw met een 2 fonteinen, daarna wat simpele kleur en misschien wat fluit, daarna wat meer geweld en kleur, en afsluiten met veel knallen en flitsen.

Kan iemand hier wat mee? Misschien importeurs aanbevelen en of cakes.

Rond de 500 euro ken je echt wel iets leuks neerzetten

- Duo fountain cafferata
- Sunbeam 2 Evolution ( of een andere sunbeam)
- Dreamscape box 25mm 2x
- Green Flashing Evolution 2x
- Stars over Viena 2x Wolff
- Spinning to White blink Cafferata 2x
- Red Heat Wolff 2x
- Wicked Whistle Vuurwerktotaal 1x
- Chemical Box Vuurwerktotaal
- Primal Instinct Rubro

Zit je rond de 550 zonder korting.

cruel traction: heeft niet echt een finale. Ik zoek daar wat voor en ben heel benieuwd wat er hier over gedacht wordt. Mijn idee was er Across the nation (underground serie wolff) achteraan te plakken.
benieuwd naar de tips!

Dan zou je ook voor de crackling chry 2.0 kunnen gaan van Zena. Persoonlijk zou ik voor een ramcake gaan met i-shape...

De VOLT! 1.0'' Final Gold of VOLT! 1.0'' Final Colorz staan er nog voor 49,50 :wink:

maar ligt er een beetje aan naar wat je zoekt of al hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan