Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de reactie. Ik heb gisteren betaald via ING internet bankieren. De bankoverschrijving zal vast eventjes duren, maar ik ga er vanuit dat het gelukt is. Ik wacht het rustig af.

Ik zei ook niet dat die beschikbaar was :D
Alle gekheid op een stokkie.

Crash box 100's
100 shots blok uitgevoerd in high-speed tempo. Deze straatbox met 4 cakes zet alles op de kop!
Beschikbaarheid: Op voorraad

Bvw zal het niet opgemerkt zijn denk ik dan.

Apart, ik krijg:
Crash box 100's
100 shots blok uitgevoerd in high-speed tempo. Deze straatbox met 4 cakes zet alles op de kop!
Beschikbaarheid: Niet op voorraad

Sommige prijzen gaan nu wat stijgen!

Is dat niet na 2 dagen al een beetje snel? Sommige freaks kunnen maar niet beslissen welke mooie dingen ze moeten nemen en hebben even bedenktijd nodig. Niet dat ik iets bestel, maar kan mij dit wel iig zo voorstellen zeker omdat site best wel laat online is gekomen. Only my humble opinion. :)

Apart, ik krijg:
Crash box 100's
Beschikbaarheid: Niet op voorraad

Na communicatie met Luuk alsnog de Crashbox kunnen bestellen, top geregeld.
Dit betekent wel dat ik nu echt klaar ben met bestellen! Complete lijst volgt.

Is dat niet na 2 dagen al een beetje snel? Sommige freaks kunnen maar niet beslissen welke mooie dingen ze moeten nemen en hebben even bedenktijd nodig. Niet dat ik iets bestel, maar kan mij dit wel iig zo voorstellen zeker omdat site best wel laat online is gekomen. Only my humble opinion. :)

Ik denk dat Breda vuurwerk hier weinig aan kan doen. Typisch dat het weer Rubro producten zijn die duurder worden.

- BredaVuurwerk gaat dit jaar komen met zijn eigen box!
We hebben enkele toppers bij elkaar gepikt en een eigen sausje gegeven. Daar vertellen we jullie later graag meer over.

Kan je hier al wat over zeggen?

Op de site staan bij leveranciers ook de namen Katan en Royal Fireworks. komen hier nog producten van of is dit een fout?

Wanneer kunnen we Broekhoff en Cafferata verwachten. Hoop dat de lightning parachute (single shots) ook worden toegevoegd.

Kan je hier al wat over zeggen?

Op de site staan bij leveranciers ook de namen Katan en Royal Fireworks. komen hier nog producten van of is dit een fout?

Wanneer kunnen we Broekhoff en Cafferata verwachten. Hoop dat de lightning parachute (single shots) ook worden toegevoegd.

Katan en Royal hebben we in de afgelopen jaren verkocht, daar verwacht ik voorlopig niets nieuws van.

Broekhoff en Caffarata kunnen jullie in de loop van de komende week verachten. De lightning parachute komt er zeker bij!

Daarnaast hebben we onze eigen box ook online gezet.

BredaVuurwerk's Finest

Koop 'm voor dinsdag en betaal slechts € 89,95.

95y4co.png

Onze nieuwste aanwinst telt maar liefst 4 cakes van 25 schoten met in totaal 2 kilo aan kruit. Deze cake bestaat uit drie bestaande toppertjes en een compleet nieuwe cake! Een ding is zeker, dit wordt knallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan