Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fuck fuck.. final fate er uit![]()
Heb een vraagje over een artikel. In haulerwijk bij wie kan ik zijn?
Ik heb ook een vraag, komt de Awaken van witte vuurwerk ook weer in het assortiment bij verhuizen? Vorig jaar hadden ze die daar wel.
En hoe komen we er bij Grunn achter welke 2 Broekhoff producten dat zijn? Er is geen kopje voor, zoekfunctie levert niks op en er is geen sortering op laatst toegevoegd op vwpos. Al veemoed ik dat ze er op die volgorde op staan en dan zijn het geen boxen of tot 500gr cakes...We hebben een nieuwe weekactie toegevoegd!!
Daarnaast heb ik in Groningen het Wolff assortiment aangevuld + 2 Broekhoff artikelen
Haulerwijk heeft een aantal Broekhoff, Wolff en Cafferata producten erbij gekregen![]()
En hoe komen we er bij Grunn uit welke 2 Broekhoff producten dat zijn? Er is geen kopje voor, zoekfunctie levert niks op en er is geen sortering op laatst toegevoegd op vwpos. Al veemoed ik dat ze er op die volgorde op staan en dan zijn het geen boxen of tot 500gr cakes...
Nee die komt niet meer terugVoor Witte geldt op=op!
In haulerwijk is de radical van vwt al een tijdje uitverkocht,komt deze weer terug?
En hoe komen we er bij Grunn achter welke 2 Broekhoff producten dat zijn? Er is geen kopje voor, zoekfunctie levert niks op en er is geen sortering op laatst toegevoegd op vwpos. Al veemoed ik dat ze er op die volgorde op staan en dan zijn het geen boxen of tot 500gr cakes...
In Haulerwijk is in ieder geval de cake "Crown 500" toegevoegd en de mini cakebox "Blinking Sky Box 50sh" is ook toegevoegd. Beide voor een zeer scherpe prijs, waar je ze eigenlijk niet voor kan laten staan![]()
Thnx voor de tip 2x de blinking sky besteld.![]()
Komt de 'Event Neon Box' van Rubro nog voor een actieprijs? (vierhuizen)
Zin om die in duo te schieten![]()