Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt cool, maar hoe doe ik dat dan met visco? Gewoon tegelijk starten, of met iets vertraging zodat ie wel voor de finale klaar is?

Als je snel-visco hebt dan gewoon vanaf reservelont Cake 2 naar de Crackling Chry 2.0.

Maar dan moet je even wat Transbomber filmpjes en Crackling Chry filmpjes af gaan of cake 3 even lang duurt als de Crackling Chry. Dan de finale cake doorlonten vanaf de langzaamste cake. (wel vanaf onder in de cake)

Tot vorig jaar werkte ik met snel-visco, dat werkte perfect. (Maar vanaf dit jaar fakkel ik alleen nog maar ivm de regels.)

Bij gewoon visco wordt dat lastiger om dat te timen.

Laatst bewerkt:
Zat voor me finale te denken aan 4xqthunder, 4xsilver wall, 4xgolden wall,titanium thunder, goldenthunder,bleu thunder, mega callifour, en 4x neon mosquitos.

Ga uiteraard eindigen met de q thunder, welke volgorde zouden jullie schieten?

Vraagje hier. We hebben al wat projectjes op de planning staan, maar er blijven nog een paar losse cakes over (tot op heden). Nu is de vraag zouden jullie deze gewoon enkel schieten, of weet iemand nog een leuk projectje hiervoor?
Het gaat om de volgende cakes:

1 x Red Heat Wolff
2 x Splitting Stars Evo
1 x Sparkles Evo
1 x Hong Kong Pangu

Edit: Never mind idee is er al

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een goede blinker cake die na het laatste salvo van de cruel traction geplaatst kan worden.(enkel witte blinkers). Het liefst zo groot mogelijk kaliber, maar mijn productkennis is vergeleken met velen hier "beperkt". Dus hopelijk heeft iemand een goede suggestie voor me...

Ik ben op zoek naar een goede blinker cake die na het laatste salvo van de cruel traction geplaatst kan worden.(enkel witte blinkers). Het liefst zo groot mogelijk kaliber, maar mijn productkennis is vergeleken met velen hier "beperkt". Dus hopelijk heeft iemand een goede suggestie voor me...

Je zou ook 2 x 64 shots Sterling thunder van gbv kunnen doen.

Inderdaad, toen ik je vraag las moest ik ook gelijk aan de Sterling Thunder denken.
Die maakt het wel af hoor.

Oke haha, dan gaan we eens kijken waar we deze box voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken.

Ik heb voor het eerst het hele jaar door vuurwerk gekocht. Ik heb het afgelopen weekend de balans opgemaakt en nu blijkt dat ik veel meer uitgegeven heb dan voorgaande jaren.:bonk:
Ik moet mij tot O&N, maar gaan vermaken met het bedenken in welke volgorde en samenstelling ik de door mij gekochte producten wil gaan afsteken :idea:
Ik zou het leuk vinden om daarbij ideeen van andere vuurwerkliefhebbers te horen, dus hierbij mijn lijst in een nu nog willekeurige volgorde:

1x Crashbox
1x Event 4 Seasons
1x Transbomber
1x Event Immortal Gold
1x Zena Mayhem
1x Mayhem Festival
1x the Golden Age
1x Visions of Ecstacy
1x Euphoric Happinez Festival
1x On the Beat
1x Incredible fan
1x Snowstorm
1x Happy Hardcore
1x Daisy Beam
1x Crackling Cry
1x Hallucinator
2x Return of the Phoenix
2x X-Treme Whistler
2x Voltage
4x Heavy Legend 16s
4x Titanium Thunder

Ik ben benieuwd naar jullie ideeen :cool:

Het gaat dus worden 1xgolden thunder, 3xwall of gold, 3xtitanium thunder,3x silver wall, 3x return of the Phoenix, 3x mega callifour,3x bleu thunder, 6x happy thunder q. Is dit de goede volgorde, en ga ik hier open mondjes van krijgen? Evt aanvullingen of opmerkingen zeer welkom. Dit is overigens al besteld bij orthen!

Ik denk dat de 3 blue Thunder tegen vallen na 3 bloemkolen. Ik zou die in ieder geval omdraaien.
Als je echt wil dat bij iedereen de mond open valt moet je de karton happy Q vol maken :p

Bloemkool is de titanium thunder?

Nee de Mega Cauliflower. Ik zou de Blue Thunder ook voor de Mega Cauliflower schieten. Gaat een leuk project worden hoor! Of misschien wat meer opbouw. Eerst 1 Golden Wall, dan 2x Golden Wall tegelijk en daarna de Golden Thunder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan